Televizijos gigantas „Hallmark” nutraukė reklamos vaizduojančios homoseksualias poras transliaciją

Paskelbė: Data: 2019-12-17 05:05

Spausdinti | Komentarai

Vestuvių planavimo gigantė Zola atšaukė visas savo reklamas iš Hallmark televizijos po to, kai ši nusprendė cenzūruoti įrašus, kuriuose vaizduojamos homoseksualios poros.

Skandalas kilo Hallmark televizijai savo kanale nustojus demonstruoti Zola reklamas. Gruodžio pradžioje bene populiariausia Amerikos vestuvių planavimo įmonė Zola sukūrė 6 reklamų ciklą, kuriose vaizduojamos vestuvių ceremonijos ir jaunųjų poros, nuliūdusios dėl to, kad jų šventėse kilo nesklandumų, nors pasirinkus Zola viskas būtų ėjęsi tarsi iš pypkės. Trijose iš jų prie altoriaus stovi lesbiečių pora, kuri per savo vestuvių ceremoniją pasibučiuoja. Būtent ši scena sukėlė tūkstančių žmonių nepasitenkinimą, o ypač smarkiai įpykdė socialiai konservatyvią grupę pavadinimu One Million Moms, kuri teigia, kad homoseksualumui – ne vieta televizijoje. Šis judėjimas paskelbė peticiją, skirtą minėtai televizijai, kuria buvo prašoma iš eterio pašalinti reklamas, vaizduojančias LGBTQ liečiantį turinį.

Televizija atsižvelgė į reikalavimą ir minėtas reklamas pašalino iš savo repertuaro, taip sukeldama užsakovės, Zola, pyktį. Vyriausioji marketingo specialistė viešai išplatintame pranešime teigė:„visi bučiniai, poros ir santuokos yra lygios meilės apraiškos, ir mes daugiau nebesireklamuosime Hallmark televizijoje.” Įmonei paskelbus apie nutraukiamus ryšius su Hallmark, kilo didžiulis skandalas, ir televizijos atstovas atsiprašė dėl tokio elgesio: The Crown Media (įmonė, valdanti Hallmark – red. past) „gailisi dėl priimto sprendimo matydami, kiek nenumatyto skausmo jis sukėlė”.

GLAAD (Amerikos nevyriausybinė žiniasklaidos stebėjimo organizacija, žiniasklaidoje įkurta LGBT žmonių pastangomis) prezidentė Sarah Kate Ellis pasidžiaugė sparčiu problemos sprendimu ir pareiškė, kad kanalo sprendimas grąžinti reklamas į eterį ir necenzūruoti jokio turinio, susijusio su LGBT, siunčia gerą žinią šiems žmonėms ir parodo, kad kraštutinės organizacijos, tokios kaip One Million Moms, pralaimėjo šią kovą.

Panašu, kad visi kilę nesusipratimai vis tik bus išspręsti, ir įmonės tęs savo bendradarbiavimą.

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
traffix.lt