ashleymadison.com nuotr.

Kiekvieno žmogaus moralės nuostatai yra skirtingi, todėl nuomonės apie “AshleyMadison.com” yra labai skirtingos. “AshleyMadison.com” tai internetinių pažinčių portalas, dukterinė “Avid Life Media” įmonė, jis skirtas visiems žmonėms, tačiau labai smarkiai orientuotas į susituokusius vyrus ir moteris, o pagrindinis jų šūkis- “Gyvenimas per trumpas, būkite neištikimi, męs esame pagrindinis puslapis jūsų diskretiškoms pažintims”.

Šių metų liepą, programišiai pasivadinę “The Impact Team” įsibrovė į jau minėto puslapio duomenų bazę ir nusikopijavo visų šios svetainės klientų sąrašą. Programišiai priėjo prie tokios informacijos kaip vardai, pavardės, gyvenamoji vieta, IP adresai. Šių programišių tikslai buvo labai aiškūs, jie save įvardino kaip “dorovės sergėtojus” ir nusikopijavę šią informaciją paskelbė ultimatumą “AshleyMadison.com” ir kitam tos pačios kompanijos puslapiui – vienintelis jų reikalavimas buvo uždaryti puslapius arba privati informacija bus paviešinta. Labai aktyviai, tuo pačiu pavadinimu pasivadinusioje “Twitter” paskyroje, buvo pasidalinta nuoroda į oficialų “Avid Life Media” pranešimą, kuriame kompanija paskelbė, kad nežinomi asmenys įsibrovė į jų duomenų bazę, atsiprašė savo klientų dėl sukeltų nepatogumų ir tai, kad buvo nukopijuoti jų duomenys, bei informavo apie pradėtą tyrimą dėl šio atvejo. Taip pat paminėjo, kad techninės spragos jau sutvarkytos ir puslapiai vėl yra saugūs vartoti, tačiau po šio pareiškimo stojo mirtina tyla, ir ankščiau paskyroje kurioje per dieną atsirasdavo 3-7 naujos žinutės su neištikimybe susijusiomis temomis visiškai nutilo.

Ši tyla išliko beveik mėnesį laiko, tuo tarpu “Avid Life Media” nesutiko su programišių reikalavimais išjungti puslapius, kol programišiai ištesėjo savo grasinimus paviešinti klientų informaciją, – rugpjūčio 19 dieną ši informacija buvo paviešinta. Tiesa, visam pasauliui žinomų žmonių pavardžių čia buvo ne tiek daug kiek tikėtasi, o garsiausias iš jų Džošas Dugeris –  “19 Kids and Counting” žvaigždė. Kol kiti atpažįstami asmenys aiškino, kad tiesiog buvo susikūrę paskyrą, bet ja nesinaudojo, ar, kad paskyrą naudojo tyrimams atlikti, Džošas savo oficialiame pasisakyme atskleidė: “Esu didžiausias veidmainis, nors oficialiai šnekėjau apie tikėjimą ir šeimos vertybes, jau kelis metus pastoviai žiūrėjau pornografinius filmus, kas mane pastūmėjo link neištikimybės”, jis taip pat atsiprašė savo šeimos ir pažįstamų.

Po informacijos atskleidimo, “Twitter” anketoje vėl pasirodė nuoroda į oficialų pranešimą iš “Avid Life Media”, tiesa jis nelabai kuo skiriasi nuo to, kuris buvo paskelbtas prieš mėnesį – atsiprašymas, vykdomas tyrimas, iš 20 eilučių teksto naujos ar reikšmingos buvo tik kelios, kuriose prašoma suteikti bet kokios informacijos apie informacijos vagis. Nuo to laiko iki dabar, “Twitter” paskyra vis dar tyli, jie net nesivargino pakeisti, ar laikinai pašalinti šūkį, kuriame kalbama apie diskretiškumo užtikrinimą. Tiesa nukentėjo ne tik klientai – “AshleyMadison” vadovui Noeliui Bidermanui teko atsistatydinti kuomet buvo paviešinti jo asmeniniai laiškai su kompromituojančia informacija, nuo to laiko iki dabar – “Twitter” paskyroje vėl tyla.

Paskutiniame oficialiame kompanijos pareiškime sakoma, kad “nors ir yra nesklandumų, po to kai nežinomi asmenys įsilaužė į mūsų duomenų bazes ir paviešino mūsų klientų informaciją, kompanija dirba įprastai, per porą paskutinių savaičių sulaukėme šimtų tūkstančių naujų anketų ir męs toliau augame”. Žmonių neatsargumas kelia nerimą, kompanija, kuri nesugebėjo užtikrinti diskretiškumo, atrodo nepajautė jokio nuosmukio, o tampa dar populiaresnė. Šiai situacijai puikiai tinka posakis: “Blogos reklamos nebūna”.

Nesvarbu ar naudojomės šios kompanijos paslaugomis ar ne, kiekvienas žmogus turėtų būti šiek tiek sunerimęs – galbūt kitos kompanijos, kurios irgi sako užtikrinančios diskretiškumą (pavyzdžiui, bankų sistemos) irgi gali būti nulaužtos programišių?

Toliau skaitykite:   Ruby Rose – aktyvistė ir pramogų pasaulio devyndarbė [VIDEO]

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: