Po penkerių metų policija sugavo žydus niekinusį asmenį. Anot, policijos atstovų, tai ne vienintelis įtariomojo išpuolis prieš žydus. 2010 m. rugpjūčio 21 d. apie 10.30 val. Kaune, Ožeškienės g. 13, prie Kauno žydų religinės bendruomenės pastato rasta kiaulės galva, ant kurios buvo uždėta kepurė. Kauno apskrities vyriausiajame policijos komisariate (VPK) buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl kurstymo prieš bet kokios tautos, rasės, etninę, religinę ar kitokią žmonių grupę, pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 170 str. 2 d.
Nupjauta kiaulės galva buvo palikta prie Kauno sinagogos per Šabo pamaldas ryte. Kraupus radinys buvo paliktas tiesiai prie šventyklos durų. Kiaulės galva buvo papuošta žydų nešiojama juoda skrybėle ir iš jos kyšančiomis juodomis garbanomis, primenančiomis žydų vyrų dažnai nešiojamus vadinamuosius peisus. Policiją pirmąjį įtariamąjį surado tik po penkerių metų. Sulaikytas 28 – erių metų Utenos rajono gyventojas. Būtent sulaikytas pilietis prieš žydų sinagogą buvo įvykdęs dar vieną išpuolį.
2011 m. balandžio 20 d. apie 9.00 val. Kaune, Ožeškienės g. 13, prie Kauno žydų religinės bendruomenės pastato ant tvoros buvo pakabinta juodos spalvos vėliava su baltos spalvos užrašu: „Hitleris buvo teisus… Juden Raus“. Panašių prieš žydus nukreiptų įvykių buvo ir Vilniuje. Pareigūnai neatmeta, jog tai gali būti to paties asmens darbas. Už religinės nesantaikos kurstymą, vyrui gręsia 2 metų įkalinimo bausmė.
Utenos rajone gyvenantis bedarbis, turintis Lietuvos pilietybę, bet rusišką vardą ir pavardę, sugautas sutapus policijos duomenų bazėje saugomiems išpuolių vietose aptiktiems įkalčiams ir jo DNR pavyzdžiams, paimtiems ne per seniausiai, įtariant jį naujais nusikaltimais. Įtariamojo DNR pavyko ištirti iš prakaito, aptikto ant minėtų plaukų sruogelių ir ant skrybėlės. Antisemitiniai išpuoliai, anot įtariamojo, tebuvo jo nesubrendėliški kvailiojimai su tokiais pačiais, kaip ir jis, futbolo aistruoliais, prijaučiančiais skustagalviams (Lietuvoje pagarsėjusiais rasistiniais išpuoliais per sporto varžybas). Įtariamasis, neslepia turėjęs apie penkis, šešis bendrininkus.
Kaip sakė Kauno sinagogos administratorius Mauša Bairakas, netikėtą radinį prie sinagogos durų rado maldos namų svečias. Iš pradžių incidentas vertinas kaip pokštas. Tačiau vėliau, į dienos šviesą pradėjo lysti kiek juodesnis šio incidento kontekstas. Būtent tą dieną buvo švenčiamas šabas, o palikta kiaulės galva tarsi spjūvis į veidą. Kai žydus buvo bandoma atversti į krikščionybę, jie buvo vadinami maranomis kas išvertus reiškia kiaulėmis. Būtent šio gyvulio mėsos žydai ir nevalgo. Toks incidentas žemina šią religinę bendruomenę.
Šią bylą norima užbaigti kaip baudžiamąjį įsakymą. Tam būtinos kelios sąlygos: įtariamasis turi būti neteistas ir pripažinti savo kaltę, ir atlyginti padarytus nuostolius. Kauno žydų religinė bendruomenė yra pareiškusi jam penkiaženklį ieškinį litais, kurį, pasikeitus aplinkybėms, bus prašoma patikslinti. Jeigu įtariamasis antisemitiniais išpuoliais nesusitars su nukentėjusiaisiais dėl norimo moralinio atlygio sumažinimo ar galimybės atlyginti šį dalimis, jis turėtų stoti prieš teismą įprasta tvarka.