„Vikctoria’s Secret“ atstovai paskelbė, kad tuoj išleis naują apatinio trikotažo kolekciją, pavadinimu „Love Cloud“. Ją pristatys 24 m. modelis Sofija Chirau.
Chirau yra pirmasis Dauno sindromą turintis modelis, reprezentuosiantis apatinio trikotažo prekės ženklą. Prieš trejus metus modelio karjerą pradėjusi iš Puerto Riko kilusi moteris teigė, kad norėtų įkvėpti kitus.
„Netgi jeigu kas nors turi Dauno sindromą, jie vis tiek gali dirbti modeliu, jie vis tiek gali turėti darbą“, – teigė moteris žurnalistams.
Chirau taip pat vadovauja savo pačios surengtai kampanijai, pavadinimu „Sin Limites“ (isp. „be ribų“), kuria siekia padėti žmonėms geriau suprasti Dauno Sindromą.
„Love Cloud“ kolekcija sukurta patogiai nešioti kiekvieną dieną. Ją pristatys 18 modelių su skirtingomis gyvenimo istorijomis. Pasak „Victoria’s Secret“, kampanija siekia švęsti moteriškumą.
„Šioje naujojoje kolekcijoje sukūrėme aukštos kokybės liemenėles ir kelnaites, kurių forma turėtų leisti moterims jaustis patogiai kiekvieną dieną. Nuolat stengiamės gaminti tokius produktus, kurie džiugintų moteris ir padėtų joms žengti savo asmeniniu keliu“, – teigė vyriausioji dizainerė Džeinė Šafer.
Pastaruoju metu „Victoria’s Secret“ siekia, kad jų produkciją pristatytų įvairūs modeliai. Valentina Sampaio iš Brazilijos, pirmasis apatinio trikotažo gamintojų translytis modelis, taip pat dalyvauja šioje kampanijoje. Maža to, įmonė pastaruoju metu samdė apkūnesnius modelius, kadangi stengiasi priimti įvairius moterų skirtumus. Ketvirtadienį „Victoria’s Secret Pink“ pranešė, kad turi naują didesnių dydžių apatinio trikatožo prekės ženklo ambasadorę, TikTok žvaigždę Remi Beider.
Įmonė bando atsižvelgti į moterų skirtumus, kadangi pastaraisiais metais pardavimas krito dėl pirkėjų pasipiktinimo, kad „Victoria’s Secret“ prekės yra pernelyg seksualizuotos. Įmonė vis dar lieka dominuojantis apatinio trikotažo prekės ženklas, tačiau tokie konkurentai kaip „American Eagle’s Aerie“, „Cuup“ ir „ThirdLove“ pradėjo sulaukti vis daugiau sėkmės. Praeitą liepą „Victoria’s Secret“ atskleidė savo sugrįžimo į rinką planą, o įmonės vadovas Martinas Vatersas viešai atsiprašė.
„Mes ne taip viską darėme, – teigė Vatersas. – Praradome ryšį su šiuolaikine moterimi.“