usability + seo
slidesharecdn.com archyvo nuotr.

Verslininkai, kurie savo idėją skleidžia internete nuolatos ieško būdų, kurie gali padėti pagerinti pardavimus arba bent jau kiek padidinti žmonių srautą. Žinoma, kad labiausiai norisi padidinti natūraliai. Sukurti tokį puslapį, kuris lyg magnetas pats trauktų žmones užsukti, rekomenduoti draugams, o gal net ir pirkti.

SEO specialistai dažniausiai rekomenduoja optimizuoti puslapį. Greta to reikia pasirūpinti ir usability idėjomis. Tyrimai parodė, kad svetainės, kurios nuolatos tobulina savo usability – parduoda net du kartus daugiau, o užsukančių žmonių skaičius yra net kelis kartus didesnis.

SEO specialistai labai dažnai akcentuoja, kad svarbiausia ne užsakyta reklama, tačiau siekis sukurti tokį puslapį, kuris ir be reklamos klientui būtų patrauklus. Būtent to ir siekiama naudojant SEO optimizaciją. Priešingai nei Google AdWords, kurios metu reklama paprasčiausiai perkama. Juolab, žmonės tai akivaizdžiai mato ir labai dažnai specialiai neina į konkretų puslapį.

Usability tyrimai – vienas svarbiausių žingsnių norint užsitikrinti, kad Jūsų puslapis patrauklus klientams. Tyrimu metu įvertinama labai daug skirtingų aspektų ir siekiama išsiaiškinti – kas patinka klientams ir kodėl, pavyzdžiui, jie lankosi pas konkurentus, o ne pas jus. Analizė apima labai daug skirtingų veiksnių, kurių metu analizuojamas ir dizainas, ir tekstai, ir bendras vaizdas. Net ir puslapio krovimo greitis gali nulemti, ar žmogus dar sugrįš pas jus, ar daugiau to net nebenorės. Atrodo smulkmena, tačiau labai reikšminga.

Usability analizė tam tikra prasme gali priminti SEO, kadangi tiek vienu, tiek kitu metu stengiamasi sukurti tokį puslapį, kuris pranoktų konkurentus ir tuo pačiu padidintų tikimybę, kad asmenys užsuks būtent į Jūsų puslapį. Kad ir kuria paslauga nuspręstumėte pasinaudoti – svarbiausia ne pačiam atlikti darbus, o kreiptis į savo srities profesionalus, kurie padės, patars ir paaiškins. Tik dirbdami komandoje galite padidinti žmonių srautą į tam tikrą internetinį puslapį.

Jau geriau kartą investuoti kiek daugiau, tačiau sėkmingai, nei kelis kartus mokėti už tai – ko negaunate.

Rekomenduojame

Tomas Morkūnas - reklamos vadybininkas besidomintis reklama internete, SEO, socialine rinkodara, IT naujovėmis... Laisvalaikiu užsiima internetinių projektų kūrimu bei jų reklama internete.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: