© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Pirmą poilsiautojų lėktuvą į Turkiją greitai išlydėsiantis kelionių organizatorius “Plius Travel” šiemet tikisi užimti 5 proc. šalies poilsinių kelionių išvykstamojo turizmo rinkos, o kitąmet atsiriekti ir visą penktadalį. Tokius tikslus kelti leidžia pasirinkta kainodara ir stiprūs užsienio partneriai, rašo dienraštis “Verslo žinios”.

“Pirmais metais vardo žinomumui stiprinti, prisistatyti pasirinkome populiariausias lietuvių atostogų šalis Graikiją ir Turkiją. Nuo kito sezono jau didinsime krypčių ir skrydžių skaičių”, – sakė bendrovę “Plius Travel” valdančios įmonės “Freshtravel” vadovas Gediminas Kerys.

Pasak jo, pigiau vežti leidžia tai, kad kelionės parduodamos internetu ir nereikia įskaičiuoti komisinio kelionių agentūrų mokesčio. Kita priežastis – stiprūs partneriai, tokie kaip Turkijos “HSC Travel”, “Resital Tours”, Graikijos “Le Grand”, ir “grow-up together” (liet. augti kartu) principu paremta verslo plėtros strategija.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: