Organizatorių archyvo nuotr.

Komunikacijos strategiją Kaunui kurti padeda svečiai iš užsienio – Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) organizuojamuose Socialinių medijų marketingo kursuose dalyvaujantys studentai iš Prancūzijos, Kanados, Portugalijos, Meksikos, Ukrainos ir Pietų Korėjos. Per dvi savaites kursų dalyviai iš užsienio ne tik gilinsis į socialinių medijų subtilybes, bet ir atliks praktines užduotis, skirtas Kauno komunikacijos strategijos kūrimui.

Socialinių medijų marketingo kursai yra VDU organizuojamo projekto „Baltijos vasaros universitetas“ (angl. Baltic Summer University, BSU) dalis. Didelės įvairovės kursuose, kuriuos veda aukščiausio lygio profesionalai, ekspertai ir specialistai, dėstytojai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos, svečiai iš užsienio gali gerinti savo profesinius įgūdžius, mokytis lietuvių, anglų ir kitų kalbų, pažinti kitas kultūras, užmegzti naujus ryšius. Iš viso BSU dalyvauja daugiau nei šimtas studentų iš įvairių pasaulio šalių – ne tik Europos, tačiau ir tolimesnių kraštų: JAV, Kanados, Kinijos, Pakistano, Jungtinių Arabų Emyratų.

„Džiaugiamės sulaukę didelio susidomėjimo, kuris peržengė mūsų žemyno ribas – akivaizdu, kad Baltijos jūros regionas tampa vis labiau pastebimas ir įdomus pasauliui. Tai ir mūsų ilgamečio darbo įvertinimas – VDU jau beveik du dešimtmečius dirba Baltijos studijų srityje, dalinasi patirtimi pasauliniu mastu pripažintuose tinkluose ir jungtiniuose projektuose, pritraukdamas besidominčiuosius lietuvių kalba ir kultūra į universiteto ilgiausiai veikiančią vasaros mokyklą“, – pažymėjo VDU tarptautinių ryšių prorektorė prof. Ineta Dabašinskienė.

Kaip ir kasmet, didžiausio dėmesio BSU programoje susilaukė Lietuvių kalbos ir kultūros kursai, kuriuos VDU organizuoja jau 18 metų – juos sudaro lietuvių kalbos paskaitos, kūrybinės dirbtuvės, diskusijos, filmų peržiūros, ekskursijos ir kiti įvairūs užsiėmimai bei renginiai, padedantys užsieniečiams mokytis lietuvių kalbos ir pažinti Lietuvos kultūrą.

Kituose BSU kursuose studentai gerina savo verslumo įgūdžius, semiasi su jų darbu susijusios patirties. Studentams siūloma penkių savaičių trukmės vasaros stažuočių programa „Summer Internship Programme“ (SIP), kurios metu jie atlieka praktiką juos dominančioje srityje – finansų, ekonomikos, politikos mokslų, medicinos, socialinio darbo, komunikacijų, technologijų, inžinerijos ir kt. Šiemet SIP dalyviai stažuotes vykdo Kauno miesto savivaldybėje, Darbo biržoje, labdaros ir paramos fonde „Maisto bankas“, UAB „Samsonas“, Lietuvos energetikos institute ir kitose organizacijose.

„Baltijos vasaros universitetas“ siūlo ne tik susipažinti su mūsų regionu ar įgyti būsimoje karjeroje naudingų įgūdžių – tai yra kartu ir tikra tarpkultūrinė patirtis, kurioje žmonės iš įvairių kraštų pristato vieni kitiems savo kultūras ir užmezga naujas pažintis“, – paaiškino BSU koordinatorė, VDU Užsienio kalbų instituto lektorė Vigilija Žiūraitė.

Populiariausi nauji BSU kursai, kuriuos pradėta siūlyti šiemet – Socialinių medijų marketingo kursai, sudominę dalyvius savo novatoriškumu ir neįprastais mokymosi metodais. Kursų dalyviai ne tik kūrė komunikacijos strategiją Kaunui, tačiau ir apsilankė miesto savivaldybėje, kur galėjo susipažinti su dabartine Kauno vizija. Savo užduotį – sukurti Kauno miesto reklamos strategiją socialiniame tinkle „Facebook“ – užsienio studentai aptarė su Ryšių su visuomene skyriaus specialistais.

„Norėjome, kad studentai socialines medijas pažintų per praktinę veiklą, patys bandydami kurti jų turinį. Būtent todėl pateikėme jiems realią problemą – jauni žmonės Lietuvoje labai dažnai miestą studijoms ar darbui renkasi pagal pasenusiais ir klaidingais stereotipais paremtą miesto įvaizdį. Taip Kauną dažniausiai nurungia Vilnius“, – teigia kursų koordinatorė, VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto lektorė Aurelija Ganusauskaitė. Tikimasi, kad kuriama komunikacijos strategija padės atskleisti Kauno teikiamas perspektyvas ir galimybes mokytis, dirbti bei tobulėti.

Nuo pat pirmosios kursų dienos studentai į mokymosi procesą įtraukiami naudojant kūrybiškumą ugdančius metodus, tokius kaip mąstymo modeliavimas (angl. design thinking), „LEGO Serious Play“ ir kitus. VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto dėstytojai Aurelija Ganusauskaitė, Loreta Petrauskaitė ir Justinas Kisieliauskas ne tik veda didžiąją dalį užsiėmimų, bet ir padeda studentams dirbti grupėse, konsultuoja iškilusiais klausimais. Siekiant, kad pateiktą užduotį būtų lengviau įveikti, svečiams iš užsienio taip pat pasiūlyta ne viena socialinė veikla, padedanti geriau pažinti Kauną.

Visi Baltijos vasaros universiteto dalyviai – vasaros stažuočių SIP, Socialinių medijų marketingo, Lietuvių kalbos ir kultūros kursų studentai – dalyvauja bendrose socialinėse veiklose: nacionalinių valgių ir kultūrų pristatymuose, išvykose į Vilnių, Trakus ir Kryžių kalną ir t. t. BSU renginius vainikuos iškilminga šventė rugpjūčio 11 dieną, kurioje pasirodymą surengs ir iš pačių kursų dalyvių sudarytas choras.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: