© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Reguliarus geležinkelio maršrutas nauja europine vėže “Rail Baltica” Kauną ir Lenkijos miestą Balstogę gali sujungti tik kitais metais.

Lietuvos ir Lenkijos atstovai spalio 26 dieną pasirašė ketinimų protokolą dėl tarpvalstybinio susisiekimo traukiniu. Lenkijos geležinkelių atstovai prognozuoja, kad traukiniai šiuo maršrutu pradės kursuoti kitų metų pradžioje – maždaug kovo mėnesį, pranešė naujienų portalas wrotapodlasia.pl.

“Lietuvos geležinkelių” atstovas spaudai Vidmantas Gudas BNSsakė, kad ketinimų protokole 2016 metai įrašyti kaip galima maršruto pradžia. Anot jo, įmonė tikisi, kad maršrutą atidaryti pavyks dar gruodį, kaip ir prognozuota anksčiau.

Pasak V.Gudo, ketinimų protokolu patvirtinama, kad Lietuvą ir Lenkiją domina maršrutas, tačiau dar vyks derybos dėl stotelių, kelionės trukmės, finansinių reikalų. Baigus derybas, įmonės pasirašys bendradarbiavimo sutartį.

Lenkijos portalas teigia, kad maršruto trasa drieksis per Balstogę, Sokolką, Augustovą, Suvalkus iki Kauno. Kelionė gali trukti apie 4 valandas, o bilietas į vieną pusę kainuos apie 10-11 eurų.

Daugiau kaip 370 mln. eurų vertės “Rail Baltica” atkarpa nuo Lenkijos sienos iki Kauno oficialiai atidaryta spalio viduryje, tačiau traukiniai ja kol kas nevažiuoja.

“Rail Baltica” geležinkelis yra sudedamoji tarptautinio transporto koridoriaus “North Sea-Baltic” dalis, kuris sujungs Beniliukso šalis, Vokietiją, Lenkiją ir Lietuvą, o vėliau ir Latviją, Estiją bei Suomiją.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: