El. pašto rinkodara vystosi greičiau nei bet kada anksčiau. Keičiantis vartotojų elgsenai, technologinėms naujovėms ir reguliavimo reikalavimams, rinkodaros specialistai turi išlikti priekyje, kad užtikrintų įsitraukimą ir konversijas. Štai penkios pagrindinės tendencijos, formuojančios el. pašto rinkodarą 2025 m., kartu su praktiniais patarimais, kaip jas išnaudoti.
1. Hiperasmeninė komunikacija su dirbtiniu intelektu
Masiniai el. laiškai jau tampa praeitimi. 2025 m. DI valdoma personalizacija peržengs vien tik prenumeratoriaus vardo naudojimą. Pažangūs mašininio mokymosi algoritmai analizuos naudotojų elgseną, pirkimų istoriją ir įsitraukimo modelius, kad sukurtų itin tikslinį turinį, produktų rekomendacijas ir dinamiškas temos eilutes.
Kaip pasinaudoti šia tendencija:
-
Naudokite DI pagrindu veikiančias el. pašto rinkodaros platformas, tokias kaip Smaily, kad analizuotumėte įsitraukimo duomenis ir dinamiškai personalizuotumėte turinį.
-
Efektyviau segmentuokite auditoriją, atsižvelgdami į realaus laiko elgseną ir interesus.
-
Naudokite prognozuojančią analizę, kad siųstumėte suasmenintus pasiūlymus optimaliausiu laiku.
2. Įtraukiantys el. laiškai su subtilia interaktyvumu
Kadangi konkurencija gautuosiuose didėja, statiniai el. laiškai jau nebepakanka dėmesiui pritraukti. Tačiau pilnavertės interaktyvios funkcijos, tokios kaip įterpti viktorinos ar žaidimai, vis dar nėra plačiai palaikomos visuose el. pašto klientuose. Vietoj to, subtilus interaktyvumas, kuris pagerina naudotojų patirtį nerizikuojant pristatomumu, taps pagrindiniu dėmesio objektu 2025 m.
Kaip pasinaudoti šia tendencija:
-
Naudokite paspaudžiamus elementus, pvz., mygtukus, kurie veda į apklausas ar nuostatų centrus, kad paskatintumėte įsitraukimą.
-
Įtraukite GIF failus, užvedimo efektus ir atgalinio skaičiavimo laikmačius, kurie dažnai yra pagrįsti GIF technologija ir veiksmingai skatina skubumą riboto laiko pasiūlymams.
-
Naudokite Smaily drag-and-drop el. pašto redaktorių, kad sukurtumėte vizualiai patrauklius laiškus, kurie išlieka suderinami visose pašto dėžutėse.
3. Privatumo pirmumo el. pašto rinkodara (GDPR 2.0 ir naujovės)
Kadangi reguliavimo reikalavimai nuolat griežtėja, įskaitant naujas GDPR taisykles ir „Apple Mail Privacy Protection“ (MPP), el. pašto rinkodaros specialistai turi pirmenybę teikti duomenų privatumui ir skaidrumui, kad išlaikytų pasitikėjimą.
Kaip pasinaudoti šia tendencija:
-
Užtikrinkite GDPR ir kitų pasaulinių reglamentų laikymąsi naudodami platformas, tokias kaip Smaily, kurios siūlo įmontuotus privatumo ir sutikimo valdymo įrankius.
-
Pasiūlykite aiškius pasirinkimo variantus, kad prenumeratoriai lengvai valdytų savo nuostatas.
-
Sutelkite dėmesį į nulinės šalies duomenis – informaciją, kurią klientai savanoriškai dalijasi, o ne vien tik stebėjimo metodus.
4. DI valdoma el. pašto turinio kūrimo ir automatizacija
El. pašto automatizavimas egzistuoja jau daugelį metų, tačiau 2025 m. DI sukurtas turinys ir prognozuojamoji automatizacija taps pagrindiniu įrankiu. Rinkodaros specialistai pasikliaus DI, kad optimizuotų temos eilutes, sukurtų el. pašto tekstus ir net automatizuotų A/B testavimą.
Kaip pasinaudoti šia tendencija:
-
Naudokite Smaily automatizavimo įrankius, kad sukurtumėte sudėtingas klientų keliones ir paleistumėte el. laiškus pagal naudotojų veiksmus.
-
Pasitelkite DI valdomus rašymo asistentus, kad sugeneruotumėte aukštą konversiją turinčias temos eilutes ir CTA.
-
Automatizuokite pakartotinio įsitraukimo kampanijas, kad susigrąžintumėte neaktyvius prenumeratorius.
5. Daugiakanalė el. pašto integracija
El. pašto rinkodara nebėra atskiras kanalas – ji sklandžiai integruojama su SMS, socialiniais tinklais ir žinučių programėlėmis, kad sukurtų vientisą klientų patirtį.
Kaip pasinaudoti šia tendencija:
-
Sinchronizuokite el. pašto kampanijas su SMS ir „push“ pranešimais, kad išlaikytumėte nuoseklų prekės ženklo įvaizdį.
-
Naudokite Smaily integracijas su „WooCommerce“, „Shopify“ ir CRM sistemomis, kad užtikrintumėte sklandų duomenų srautą tarp platformų.
-
Suasmeninkite žinutes per kelis kontaktinius taškus, kad išlaikytumėte auditorijos įsitraukimą.
Kodėl „Smaily“ yra lyderis 2025 m.
Kaip Baltijos šalių pirmaujanti el. pašto rinkodaros platforma, „Smaily“ siūlo visus reikalingus įrankius, kad būtumėte priekyje šių tendencijų:
-
Išplėstinė personalizacija ir segmentacija tikslingam turinio pritaikymui.
-
Intuityvus automatizavimo procesas sklandžioms el. laiškų sekoms.
-
Privatumo ir atitikties pirmumas, užtikrinantis duomenų saugumą.
-
Vizualiai patrauklių el. laiškų kūrimas be sudėtingo kodavimo.
-
Prieinamos kainos, užtikrinančios aukščiausios klasės funkcijas už konkurencingą kainą.
Pabaigos mintys
El. pašto rinkodaros ateitis – tai išmanioji automatizacija, privatumas ir įsitraukimą skatinantis turinys. Anksti įsisavinus šias tendencijas ir naudojant galingą platformą, tokią kaip Smaily, įmonės gali maksimaliai padidinti investicijų grąžą, išlaikyti klientus ir padidinti konversijas 2025 m. ir vėliau.
Pasiruošę pakelti savo el. pašto rinkodarą į aukštesnį lygį? Pradėkite optimizuoti savo kampanijas su „Smaily“ jau šiandien!
Partnerio turinys