Pexels.com archyvo nuotr.

iuolaikiniame mokslo pasaulyje jokie atradimai nepasiekiami be daugybės laboratorinių tyrimų. Kiekvienas mūsų prisimename fizikos ar chemijos pamokų metu atliktus, kad ir nevisai veiksmingus, laboratorinius darbus. O ir šiuolaikiniai mokslininkai nevengia savo individualiai įkurtose laboratorijose eksperimentuoti ir tikėtis pasaulį nustebinti naujais atradimais. Tad, visai nesvarbu, ar dirbate mokyklos klasės laboratorijoje, ar esate vienišius eksperimentuotojas, ar atliekate tyrimą gigantiškoje mokslinėje laboratorijoje, be laboratorinių matavimo indų neišsiversite.

Kaip teigia internetinė enciklopedija „Vikipedija“, laboratoriniai indai – didelė įrangos grupė naudojama chemijos ir biologijos laboratorijose. Nors nemaža šių matavimo indų dalis gaminama iš plastmasės ir gumos, vis tik populiariausias ir dažniausiai naudojamas yra stiklas. Literatūroje apie įvairius laboratorinius tyrimus labai dažnai galima rasti stiklą vadinant „kietuoju skysčiu“. Taip yra todėl, kad jis teka ir yra sudarytas iš silicio dioksido. Laboratoriniai indai dažniausiai pasirenkami gaminti iš stiklo dėl eilės šios medžiagos teikiamų privalumų:

• dėl itin aukšto skaidrumo lygio galima patogiai stebėti procesą;
  • yra atsparus tiek karščiui, tiek šalčiui ir įvairiausiems įbrėžimams;
  • cheminės savybės nekinta net ir po gana ilgo laiko tarpo;
  • lengvai valomas.
  • Stiklas turi vieną esminį trūkumą – trapumą. Tačiau dėl kitų savo privalumų vis dar yra lyderis laboratorinių indų gamyboje.

Laboratoriniai indai turi gana platų panaudojimo spektrą. Tai įvairūs aparatai, dalomieji piltuvai, gaminiai filtravimui, mikrobiologijai, eksikatoriai, bendrosios paskirties laboratoriniai indai, matavimo indai ir kt. Iš visų paminėtų plačiausiai naudojami – matavimo indai. Įmonės, prekiaujančios laboratoriniais matavimo gaminiais, dažnai siūlo įvairių dydžių, formų ir paskirties kolbas bei menzūras. Prie matavimo indų priskiriami ir įvairūs cilindrai, pipetės, švirkštai, lašintuvai, kiuvetės ir kt.

Verta žinoti, jog renkantis įmonę laboratoriniams indams įsigyti, reiktų atidžiau pasidomėti jos teikiamomis paslaugomis. Didelis privalumas – indų gamyba pagal individalius poreikius. Niekada negalite žinoti, kokio laboratorinio įrenginio Jums prireiks. Juk nesinori eikvoti laiko  ieškant begalėje įmonių jums itin mažo tūrio, ar atvirkščiai, neįprastai didelės matavimo kolbos paieškoms. Tiek nuolatinis klientas, tiek nuolatinis tiekėjas abiems pusėms – didelis privalumas.

Užsakymo Nr. KMC190003