(c) KaunoZinios.lt archyvo nuotr.

Po atlydžio miesto gatvėse atsivėrė druskos, sniego tirpinimo reagentų bei vandens išgraužtos duobės. Šiuo metu mieste dirba trys UAB „Kelių remonto grupės” brigados.Viena iš jų duobes lygina iškaitinimo metodu, pilant skaldos bei bitumo mišinį. Likusios dvi duobes užtaiso skalda.

“Norėčiau paprašyti, kad žmonės išliktų itin budrūs bei supratingi vairuodami – savivaldybės samdomas rangovas dirba intensyviai, tačiau darbus labai riboja gamtinės sąlygos. Duobių, kurios pilnos vandens, neįmanoma kokybiškai užtaisyti karštąja technologija, todėl pilama skalda, kuri, deja, po kurio laiko vėl išdaužoma. Skaldos pylimas atliekamas nuolat, bet norint kokybiškai atlikti asfaltavimą, teks sulaukti šiltesnių orų”, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis

Šių duobių taisymui miesto savivaldybė skyrė 80 tūkst. litų. Itin atidūs vairuotojai turėtų būti važiuodami Tunelio gatve, Raudondvario plentu bei Neries krantine. Praėjus 24 valandoms po užtaisymo, atsakomybė už duobių sukeltą žalą tenka rangovui.

Praėjusiais metais buvo atlikti pagrindinių gatvių laboratoriniai bandymai, kurie atskleidė liūdnus faktus. Kai kurių gatvių apatinis asfalto sluoksnis vietomis trupa, skaldos pagrindinis sluoksnis siekia tik 8 cm, kai minimali norma turėtų būti 20 cm.

Sausio pabaigoje Kauno miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui rekonstruoti pagrindines miesto gatves. Numatoma projektų darbų vertė sieks iki 60 mln. Lt. Už atliktus darbus siūloma atsiskaityti per 10 metų laikotarpį, pradedant mokėti iškart, kadangi susidaro mažiausia palūkanų suma.

Įgyvendinus šį projektą, Kauno miesto gatvių būklė atitiktų šiuolaikinius reikalavimus, būtų saugesnės eismo sąlygos, mažesnės sąnaudos išdaužų tvarkymui, mažesnės išlaidos už patirtą žalą dėl netinkamos gatvių būklės.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: