Kauno miesto Tarybos kolegija nusprendė atsižvelgti į Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacijos (LLRAA) prašymą ir pavedė Teisės departamentui parengti Tarybos sprendimo projektą, kuriuo būtų sumažinta rinkliava už išorinės reklamos leidimų išdavimą.
Dar 2008 metais Kauno miesto savivaldybės Taryba patvirtino Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje, nuostatus. Su įvairiomis redakcijomis šios nuostatos galiojo iki šių metų gruodžio 31 d. Rinkliavos nuolaida siekė 30 proc.
Pasak asociacijos atstovų, šios nuolaidos leido išvengti daliai lauko reklamos bendrovių bankroto krizės laikotarpiu bei taip išsaugoti darbo vietas kauniečiams.
Spalio mėnesį Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacija vėl kreipėsi į Kauno miesto merą Andrių Kupčinską, prašydama pratęsti esančių nuolaidų galiojimą.
„Savivaldybė, darydama nuolaidas, neteko dalies savo pajamų, todėl buvo pasiektas susitarimas su LLRAA, kad 2011 metais Kaune vyksiančius renginius – „Hanza dienos 2011“ bei Europos vyrų krepšinio čempionatą – verslininkai parems lauko reklamos kampanijomis. Jau po lapkričio mėnesio vykusio Savivaldybės bei reklamos asociacijos atstovų susitikimo pastarieji skyrė laisvus reklaminius plotus šiems dviems neeiliniams įvykiams mūsų mieste“, – sakė meras Andrius Kupčinskas.
Kauno miesto savivaldybės Tarybos kolegija numato surengti bendrą susitikimą su LLRAA atstovais dėl konkrečių ketinimų, remiant šiuos renginius, patvirtinimo.
2011 metais LLRAA nariai numato Kauno miesto savivaldybei aktualios informacijos platinimui skirti reklaminius plotus 250-yje transporto laukimo paviljonų, 75-iuose tripusiuose reklaminiuose stovuose, 6 didelio formato (62 kv.m.) reklamines plokštumas bei kitas galimybes. Taip pat asociacija numato reklamuoti Kaunui svarbius renginius ir kituose miestuose per savo reklaminius kanalus.