Kvietimas aktyviai dalyvauti renkant Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį
(c) Kaunas.lt archyvo nuotr.

Baigėsi Kauno miesto savivaldybės administracijos paskelbto konkurso miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimo paslaugoms įsigyti paraiškų pateikimo laikas.

Gauti projektai pateikti miesto gyventojų vertinimui savivaldybės svetainėje www.kaunas.lt.

Kauniečiai kviečiami reikšti savo nuomonę iki šių metų lapkričio 14 d. balsuojant už labiausiai patinkantį ženklą ir šūkį.

Visuomenės nuomonė yra svarbi vertinimo komisijai, kuri taip pat įvertinusi ekspertų nuomones, priims galutinį sprendimą. Tikimasi, kad iki šių metų pabaigos Kaunas turės miesto prekės ženklą ir šūkį.

Miesto prekės ženklas ir šūkis padeda miestui komunikuoti savo tapatybę didinant konkurencinį pranašumą, formuoti įvaizdį ir kelti miesto prestižą. Stiprus ir įtaigus prekės ženklas suteikia miestui pranašumo.

Skelbto konkurso tikslas buvo sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kuris kurtų ir palaikytų patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškintų miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatintų atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didintų miesto konkurencingumą.

Miesto prekės ženklui ir šūkiui buvo keliami tokie vertinimo kriterijai, kaip skaitomumas ir suprantamumas tarptautiniame kontekste, įsimintinumas, originalumas ir išskirtinumas, todėl norime atkreipti jūsų dėmesį, kad prekės ženklu siekiama parodyti ne tai, kaip mes save matome, o tai kaip mes siekiame, kad mus matytų kiti. Svarbūs vertinimo kriterijai yra ir atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas bei meniškumas.

Miestų kaip ir regionų tarpusavio konkurencijos kontekste siekiant pritraukti potencialių investuotojų, naujų gyventojų ir turistų buvo būtina išskirti miesto ženklą ir šūkį. Konkursas yra projekto „Kauno miesto savivaldybės ilgalaikio 2005-2015 m. strateginio plano ir 2010-2012 m. strateginės veiklos plano atnaujinimas“ dalis ir buvo parengtas sektorinės Miesto įvaizdžio strategijos pagrindu. Viena iš priemonių įvardintų strategijoje ir buvo miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimas.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: