(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

Rusijos Aviacijos valdyba išdavė oro linijų kompanijai „Sky Express” leidimą atlikti septynis reisus, kurie sujungs Maskvą ir antrąjį pagal dydį Lietuvos miestą – Kauną.

Vežėjas turės galimybę suderinti savo reisus su didžiausiu Europoje pigių skrydžių operatoriumi „Ryanair”. Tikimasi, kad skrydžiai į Kauną bus atidaryti šių metų gegužės pabaigoje.

„Sky Express” padės pigiai nukeliauti į Europos sostines

„Sky Express”, kuris iki šiol į užsienį skraidino tik užsakomaisiais reisais, jau kelerius metus bandė patekti į reguliarių skrydžių rinką. Galimybę įgyvendinti šią idėją operatorius gavo tik dabar, kai Kauno oro uostas sudarė palankias tam sąlygas. Bilietų kainos ir skrydžių tvarkaraščio „Sky Express” kol kas nenustatė.

Vežėjo atstovas pokalbyje pabrėžė, kad nauju maršrutu siekiama tiek vystyti tiesioginį keleivių srautą, tiek skraidinti į Lietuvą tuos keleivius, kurie yra suinteresuoti persėdimais į „Ryanair”. Nežiūrint į tai, kad sutarties tarp šių vežėjų nėra, Rusijos kompanija linkusi suderinti savo tvarkaraštį su Airijos. Šiandien „Ryanair” iš Kauno skraido į 20 didžiausių Europos miestų: galima įsigyti pigius bilietus į tokius miestus kaip Briuselis, Frankfurtas, Milanas, Londonas ir Paryžius.

Šitaip kovo viduryje nuskristi į Londoną galima vos už 4,7 tūkst. Rusijos rublių, o į Paryžių net pigiau – už 3,7 tūkst. rublių. Beje, pernai žemos kainos privedė prie skandalo kitame oro uoste – Rygoje: „Ryanair”  buvo apkaltinta gavusi mažesnius, lyginant su vietine aviakompanija „airBaltic”, aptarnavimo tarifus.

Ties Kauno Rusijos pigių skrydžių bendrovė nesustos

Anot „Sky Express” atstovo, kompanija ne pirmą kartą gauna palankų pasiūlymą iš pabaltijo oro uosto: bendradarbiauti siūlė ir Vilniaus oro uostas. Kol kas Rusijos vežėjas nusprendė bendradarbiauti su Kaunu, bet artimiausiu metu sieks derybų ir dėl  kitų krypčių.

Galimybės tam atsiras vystantis orlaivių parkui: turimi Boeing 737 negali skristi tarp punktų, atstumui tarp kurių įveikti reikia daugiau nei 3 val. Bendrovę labiausiai domina nedideli, neišpopuliarinti ir geografiškai patogiai išsidėstę oro uostai, kuriais naudojasi Europos pigių skrydžių bendrovės.

Marker.ru informacija

Vertė Vitalij Kitov,
Viešojo transporto entuziastai!

Naujienos iš interneto

Sponsored video

Taip pat skaitykite: