Baudą už reklamos pažeidimus siūloma skiriama ne vėliau kaip per vienerius metus nuo tokios reklamos paskleidimo paskutinės dienos ar nuo pažeidimo nustatymo dienos.
Šis senaties terminas nebūtų taikomas tais atvejais, kai reklamos davėjas reklamoje įsipareigoja teikti paslaugą tam tikram laikotarpiui su tam tikromis sąlygomis – tada nuobauda galėtų būti skiriama per visą įsipareigojimų laikotarpį, bet ne vėliau kaip per penkerius metus nuo reklamos atskleidimo paskutinės dienos.
Atitinkamą pataisą Seime užregistravo liberalsąjūdietis Remigijus Šimašius ir dėl jo siūlymo kitą savaitę balsuos Seimas.
Dabar Seimo svarstomame naujos redakcijos Reklamos įstatymo projekte numatytas trijų metų senaties laikotarpis. Anot R.Šimašiaus, toks terminas yra per ilgas.
“Vienerių metų terminas, per kurį gali būti paskirta sankcija už Reklamos įstatymo reikalavimų neatitinkančios reklamos skleidimą, yra pakankamas”, – sako jis.
Už įvairius reklamos pažeidimus siūloma nustatyti konkrečias baudas arba priklausančias nuo reklamos pateikėjo metinių pajamų.