© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Salyklo gamintojai šiemet nesitiki rimčiau išauginti pardavimų, atvirkščiai, aludariai esą atsargiau planuoja užsakymus, o ir konkurencija iš aplinkinių rinkų neslopsta. Kaip rašo dienraštis “Verslo žinios”, išlaikyti rezultatus kiek padeda nauji užsakymai eksporto rinkose ir vis didesnis dėmesys gamybos efektyvumui.

“Lietuvos rinka stabilizavosi – nei gamyba didėja, nei naujų vartotojų atsiranda. Mes gal kiek daugiau į užsienį išvežame, o Lietuvoje beveik visą laiką parduodame tiek pat”, – padėtį rinkoje aptaria Švenčionėlių salyklo gamintojos bendrovės “Maltosa” direktorius Valerijonas Kožemiakas.

Panevėžio bendrovės “Viking Malt” vadovas Darius Vilkas užsakymų augimo nepastebi ir eksporto rinkose. Netgi atvirkščiai, aludariai, pasak jo, šiemet kiek atsargiau planuoja pardavimus, neskuba užsakyti salyklo ilgam.

Bendrovės “Švyturys-Utenos alus” generalinis direktorius Rolandas Viršilas teigia, kad bendrovė šiemet numatė kuklesnį rinkos augimą, tad ir užsakomas salyklo kiekis nėra labai didesnis, tačiau požymių, kad mažiau būtų perkama žaliavų, pasak jo, nėra.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: