(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

Gruodžio 23-iąją Kauno miesto savivaldybės taryba nusprendė nuo 2011 m. sausio 1 d. iki 2011 m. gruodžio 31 d. 30 procentų sumažinti vietinę rinkliavą už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą. Priėmus šį sprendimą, Kauno miesto savivaldybė sudaro palankias sąlygas ir toliau plėtoti reklaminę veiklą reklaminėms įmonėms savivaldybės teritorijoje bei nemokamai informuoti gyventojus apie 2011 metais Kaune vyksiančius renginius.

Kauno miesto savivaldybės taryba 2008 m. vasario mėnesį patvirtino Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatus. Nuostatuose buvo patvirtinti rinkliavos dydžiai, kuriuos turi mokėti reklamos skleidėjai, norėdami įrengti ir eksploatuoti išorinę reklamą (priklausomai nuo reklamos vietos zonos).
Rinkliava nerenkama už socialinę reklamą ir išorinę reklamą ant privačių objektų (žemės ir pastatų). Minėtu sprendimu buvo nustatyta, kad iki 2009 m. sausio 1 d. vietinė rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą mažinama 30 procentų.

2009 m. liepos 16 d. Kauno miesto savivaldybės taryba, atsižvelgdama į Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos ir Lauko reklamos asociacijos prašymus, nusprendė sumažinti 30 procentų vietinę rinkliavą nuo 2009 m. rugpjūčio 1 d. iki 2010 m. birželio 30 d., o 2010 m. gegužės 20 d. sprendimu pratęsė lengvatų galiojimą iki 2010 m. gruodžio 31 d.

Šių metų spalio 27 d. Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacija vėl raštu kreipėsi į Kauno miesto merą ir Savivaldybės administracijos direktorių su prašymu pratęsti lengvatų galiojimą ir nustatyti, kad rinkliava už išorinę reklamą 30 procentų būtų mažinama iki 2012 m. gruodžio 31 d. Asociacija dėkoja Kauno miesto savivaldybei, kad ši, patenkindama ankstesnius prašymus, leido išvengti bankroto daliai lauko reklamos bendrovių, kurios galėjo vykdyti veiklą ir stiprios ekonominės krizės sąlygomis. Asociacija savo prašymą pagrindžia tuo, kad 2010 metais ir toliau fiksuojamas lauko reklamos rinkos kritimas (7,4 %, lyginant su 2009 metais).

Pastebėta, kad Kauno mieste daugėja socialinės reklamos ir reklamos ant privačių objektų (žemės ir pastatų), kuriai pagal 2008 m. Kauno miesto savivaldybės tarybos nustatytą tvarką vietinė rinkliava neskaičiuojama: 2009 m. sausio – spalio mėn. ant komercinių stendų išduota 2601 leidimų, iš kurių – 465 socialinė reklama, 20 – reklaminio įrenginio vieta ne savivaldybės nuosavybėje; 2010 m. per tą patį laikotarpį ant komercinių stendų išduota 2958 leidimų, iš kurių – 837 socialinė reklama, 25 – reklaminio įrenginio vieta ne savivaldybės nuosavybėje

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: