Filmo "Passengers" scena

Tokiose vietose kaip baseinuose, bibliotekose, erdvėlaiviuose ir beveik bet kur kitur, kur galite pagalvoti, publika mėgsta stebėti, kaip personažai vaidina nepaprastai nerealias meilės scenas. Tačiau mažiau nei jaudinanti tiesa, filmuojant Holivudo meilės scenas, yra ta, kad jos apima choreografiją, pasitikėjimą, makiažą, teisines sutartis ir daugybę nepatogumų.

Dėl šios priežasties dauguma aktorių sutinka, kad romantiškos akimirkos nufilmavimas yra viena nepatogiausių jų darbo dalių. Kai kurie netgi atsisako jas filmuoti arba reikalauja sušvelninti sensacingesnius aspektus. Geras pavyzdys – aktorė Džulija Roberts, gavusi didelį pripažinimą suvaidinusi sekso darbuotoją filme „Graži moteris“ (Pretty Woman), dabar atsisako daryti nuogas scenas ir visa kita, ką laiko pernelyg rizikinga. Pavyzdžiui, ji paprašė pakeisti meilės sceną tarp savo ir Klaivo Oveno veikėjų 2009 m. trileryje „Sukti reikaliukai“ (Duplicity), sakydama, kad karšti ir sunkūs dalykai „tikrai ne tai, ką aš darau“.

Kai kurie aktoriai tam tikrą karštą sceną prisimena su nuoskauda. Nesvarbu, ar ta nuoskauda susijusi su netinkamu scenos partneriu, su neteisinga aplinka ar net dėl sužeidimo, tai yra intymios scenos, kurių aktoriai gailisi filmavęsi ir kodėl jie jas „atsiimtų“, jei galėtų.

Dženifer Lorens jautėsi kalta po sekso scenos filme „Pakeleiviai“ (Passengers)

Dženifer Lorens turėjo romantiškų scenų su keliais svajingiausiais Holivudo vyrais, tarp kurių buvo Bredlis Kuperis, Lijamas Hemsvortas ir Nikolas Holtas. Ji net laimėjo geriausio bučinio „MTV“ filmo apdovanojimą (ir buvo nominuota dar du kartus). Tačiau 2016 m. mokslinės fantastikos drama „Pakeleiviai“ buvo pirmas kartas, kai Lorens nusifilmavo meilės sceną, kuri peržengė bučiavimosi ribas su kitu garsiu aktoriumi Krisu Pratu. Ir Lorens nebuvo tuo patenkinta.

„Tai buvo keista – viskas buvo padaryta teisingai, tai nebuvo niekieno kaltė, niekas nieko blogo nepadarė. Tai tiesiog keista patirtis“, – sakė ji. Jos diskomfortas kilo dėl kaltės, kad Pratas tuo metu buvo vedęs. Lorens pasakojo: „Pirmą kartą bučiavausi su vedusiu vyru, o kaltė yra tarsi blogiausias jausmas“.

Scena vėl grįžo į Lorens gyvenimą praėjus keliems mėnesiams po to, kai filmas pasirodė kino teatruose. Pratas ir jo žmona Ana Fars paskelbė, kad išsiskyrė 2017 m. rugpjūtį, ir pradėjo sklisti nepagrįsti gandai, kad Lorens kažkaip su tuo susijusi. Lorens tai pavadino keisčiausiu gandu, kurį girdėjo apie save, ir nurodė, kad išsiskyrimas įvyko dvejus metus po to, kai jie kartu vaidino filme. Laimei, Faris savo atsiminimuose parašė, kad tarp jos ir Lorens nėra blogų santykių, ir kad Lorens „atsiprašė, nors jai to ir nereikėjo, nes ji nieko blogo nepadarė“.

„Džeimso Bondo“ (James Bond) žvaigždei nepatiko amžiaus skirtumas

„Džeimso Bondo“ franšizė garsėja scenomis tarp superšnipo ir stulbinamai gražių moterų. Tačiau šios miegamojo scenos ne visada vyksta sklandžiai filmų užkulisiuose.

Rodžeris Moras buvo „Bondo“ veteranas, kai jis filmavosi 1985 m. „Žvilgsnis nužudymui“ (A View to a Kill) – paskutinį iš savo šešių franšizės filmų. Galima sakyti, kad jis taip pat buvo gyvenimo senbuvis, tačiau moterys, kurias vilioja Bondas, lieka amžinai jaunos. Filme „Gegužės diena“ (May Day) vaidina modelis ir muzikantė Greisė Džauns, kuri buvo 20 metų jaunesnė už Morą. Ir jų amžiaus skirtumas kėlė nemažą įtampą.

Savo memuaruose Moras prisiminė, kad Džauns savo rūbinėje grodavo garsią muziką, o tai reiškia, kad jis negalėjo pamiegoti. Moras prisipažino, kad nesėkmingai paprašęs Džauns patylinti muziką, jis susierzino ir metė kėdę į rūbinės sieną. Kaip jis pastebėjo, tai nepadėjo sukurti geros nuotaikos jų dar nenufilmuotai sekso scenai.

Galbūt tai sukėlė nepatogumų filmavimo aikštelėje, tačiau Džauns ilgai nepyko dėl Moro protrūkio. Po jo mirties 2017 m. ji apibūdino jį kaip „puikų džentelmeną“ ir pasakė: „Jis visada išliks viena geriausių mano patirčių per mano filmavimo karjerą“.

Džulietė Danielė apgailestauja dėl labai specifinės scenos filme „Kambarys“ (The Room)

Galima teigti, kad yra daugybė akimirkų, kurių aktoriai, pasirodę filme „Kambarys“, gali apgailestauti. Tačiau „Reddit AMA“ metu Džulietė Danielė, vaidinanti Lizą, moterį, esančią melodramatiško meilės trikampio centre, iškėlė vieną dalyką. Danielė sakė, kad pirmą kartą pamačiusi vieną iš labai ilgų filmo sekso scenų, ji labai susigėdo. Jai nežinant, ant nugaros buvo prilipęs rožės žiedlapis, o dideliame ekrane jis labai panašus į rauplę – ne visai tai, ką vidurnakčio seanso metu pasirinktumėte rodyti kino teatrams, kuriuose pilna nepažįstamų žmonių.

Kitas režisierius, norėdamas padėti savo aktorei, panaudotų kitokį redagavimą, bet ne ekscentriškas Tomis Vaizau. Danielė teigė, kad filmuoti sekso scenas buvo nemalonu, bet „buvo gana standartiška… vienintelis skirtumas yra tas, kad Tomis panaudojo visą filmuotą medžiagą… o ne trumpą, kaip dauguma režisierių daro“.

Aktorė teigė nesigailinti, kad filmavosi šiame filme, nes dėl jo jai atsirado daugiau galimybių, ir ji visam laikui sutiko būti „Lisa iš Kambario“. Tačiau ji pažymėjo: „Aš gailiuosi, kad tai padariau tik dėl nuogybių“.

 

Vijola Deivis susižeidė nugarą TV seriale „Kaip išsisukt įvykdžius žmogžudystę“ (How to Get Away with Murder)

Kartais aktoriai pakliūna į karštą akimirką – kartais su skaudžiais rezultatais. TV serialo „Kaip išsisukt įvykdžius žmogžudystę“ žvaigždė Vijola Deivis prisipažino, kad ji ir aktorius Bilis Braunas per daug nukrypo savo sekso scenoje. Braunui buvo liepta gundančiai, aistringai atremti Deivis į sieną. Deivis buvo pasirengusi. „Aš pasakiau… „Aš noriu būti seksuali, padarysiu viską!“ Taigi aš to ėmiausi – ir susitrenkiau nugarą“, – ji pasakojo Džimiui Kimeliui.

Sužeidimas buvo pakankamai blogas, kad Deivis laikinai nesifilmavo intensyviose meilės scenose. Ji taip pat juokavo su Kimeliu, kad nugaros sužeidimą ji laikė paslaptyje nuo savo vyro Džiulijaus Tenono, kuris taip pat yra aktorius. Tenonas pasirodė viename „Kaip išsisukt įvykdžius žmogžudystę“ epizode ir turėjo meilės sceną su savo žmona, dėl kurios įvyko kitokia nesėkmė. Deivis atskleidė, kad jautėsi taip saugiai ir patogiai vaidindama su savo vyru, kad pamiršo vėl apsivilkti apatinius rūbus!

Kristin Deivis nekentė vienos TV serialo „Seksas ir miestas“ (Sex and the City) meilės scenos

Kai jūsų TV serialas vadinasi „Seksas ir miestas“, žinote, kad didžiąją dalį savo darbo praleisite filmuodami aistros scenas. Kristin Deivis, vaidinančiai manieringą Šarlotę, matyt, buvo viskas gerai su savo personažo scenomis – išskyrus vieną.

2019 m. Deivis pasakojo Endžiui Kohenui, kad vienintelė meilės scena, kurios ji tikrai nekentė, buvo trečiame serialo sezone. Šarlotė permiega su bankininku Aleksandru Lemliu, džentelmenu gatvėse ir užgauliu šaukliu paklodėse. Deivis sakė, kad aktorius, vaidinantis Lemlį, scenos kulminacijoje turėjo rėkti tam tikrus žeminančius žodžius. „Aš tikrai labai šito nekenčiau. Aš taip to nekenčiau“, – prisiminė ji.

Tai nereiškia, kad Deivis neturėjo problemų su kitomis serialo scenomis. Visų pirma, buvo viena, kurią galima pavadinti meilė sau scena. „Norėjau tai padaryti, bet bijojau. Mano širdis tiesiog daužėsi. Adrenalino turėjau kaip pašėlusi“, – prisiminė ji. Tačiau iš gerosios pusės Deivis pridūrė, kad ji ir žvaigždės Sara Džesika Parker bei Sintija Nikson džiaugėsi, kad jų personažai nebuvo tokie šokiruojantys kaip Kim Keitral Samantos personažas. „Kim buvo nuoga, labai labai nuoga… Aš labai džiaugiuosi, kad man nereikėjo“, – prisipažino Deivis.

Džeisonas Bigas jei galėtų, iškirptų šią sceną iš filmo „Amerikietiškas pyragas“ (American Pie)

Atsižvelgiant į tai, kad „Amerikietiškas pyragas“ yra apie paauglius, kurie žemina save bandydami patenkinti savo hormoninius potraukius, galėtume suprasti, kad dabar užaugęs Džeisonas Bigsas būtų pasirengęs atsisakyti viso to. Bet pyrago mėgėją Džimą Levenšteiną vaidinęs Bigsas teigė, kad nesigaili viso filmo… tik vienos scenos.

Aptariamoje scenoje Džimas paslepia kamerą, kad įrašytų mainų studentę Nadiją, kai ji viena yra jo kambaryje. Ji persirengia apatiniais ir imasi tenkinti kai kuriuos iš minėtų potraukių. Džimas ir jo draugai stebi, o tada Džimas prisijungia prie jos.

Nors antra scenos dalis turėjo Bigsui sukelti nepatogumų, bet tai slapta filmavimo dalis, kuri, pasak jo, dabar jam kelia nerimą. „Tai nebūtų padaryta dabar ir negalėtų būti pagaminta dabar. Tai būtų nepriimtina… Pokalbis [apie paauglius ir seksą] dabar visiškai kitoks nei prieš 20 ir daugiau metų, taigi menas apie tai turi būti visiškai kitoks“, – per „Buzzfeed News“ interviu pripažino Bigsas.

Nadijos aktorė Šanon Elizabet sutinka. Ji sakė „Page Six“, kad yra dėkinga, kad buvo prisiminta už šį vaidmenį, ir tuo metu buvo laikoma „garbingu“ sekso simboliu tarp paauglių. Tačiau ji priduria: „Jei tai būtų pasirodę po #MeToo (aš irgi) judėjimo, tikrai kiltų problemų.“

Mailsas Teleris pakomentavo blogą kolegės kvapą jų bučiavimosi scenoje

Scenos etiketas gali užmegzti ar nutraukti vaidybinę partnerystę: tiesiog paklauskite kai kurių garsių aktorių, kurie atsisakė liesti vienas kitą ekrane. Mailsas Teleris, matyt, norėjo, kad jam nebūtų tekę suartėti su viena konkrečia aktore jų pirmoje bučiavimosi scenoje.

2013 m. Teleris vaidino kartu su Šailyn Vudlei paauglių romantikoje „Nuostabi dabartis“ (The Spectacular Now). Bučiavimosi scenos jiems pelnė geriausio bučinio nominaciją „MTV“ filmų apdovanojimuose, tačiau prizas turėjo būti skirtas Teleriui, nes jam reikėjo gerai suvaidinti, kad atrodytų, jog jis mėgaujasi bent vienu iš tų bučinių.

Tačiau, nors galbūt ir nepatiko jų meilės scenos, Teleris, matyt, gerai sutaria su Vudlei. Pora kartu vaidino „Divergentės“ (Divergent) trilogijoje – santykiuose be bučinių – ir dažnai buvo pastebėti besiblaškantys prabangiuose Holivudo renginiuose. 2014 m. Teleris ją apibūdino kaip „teigiamą energijos jėgą, kuri yra labai užkrečianti“. Vudlei palygino jų santykius su kitomis garsiomis platoniškomis draugystėmis, tokiomis kaip Keitė Vinslet ir Leonardo Dikaprio bei Džiulija Roberts ir Džordžas Klunis. Bet Teleris ir Vudlei artimiausiu metu tikrai nesilies lūpomis.

Salma Hajek buvo priversta nusifilmuoti meilės scenoje

Salma Hajek metų metus kovojo, kad dideliame ekrane papasakotų Fridos Kalo istoriją. Taigi ji buvo be galo laiminga, kai Harvio Vainštaino studija „Miramax“ sutiko finansuoti projektą, o Hajek vaidino ir prodiusavo.

Tačiau 2017 m. laikraštyje Hajek rašė, kad Vainštainas pradėjo prie jos seksualiai priekabiauti ir įsiuto, kai Hajek jį atstūmė. Po to, kai paaiškėjo, kad ji nepasiduos jo reikalavimams, Hajek teigė, kad Vainštainas bandė sunaikinti jos Kalo biografiją.

Anot Hajek, praėjus penkioms filmavimo savaitėms, Vainštainas jai pasakė, kad ji turi pasirodyti visiškai nuoga meilės scenoje su kita aktore, kitaip jis atšauks projektą. Hajek pajuto, kad ji išnaudojo visas kitas galimybes ir nufilmavo sceną, tačiau tai ją labai blogai paveikė. Filmavimo dieną ji turėjo tai, ką apibūdina kaip nervų sutrikimą: „Mano kūnas pradėjo nevaldomai drebėti, mano kvėpavimas buvo trumpas ir aš pradėjau verkti ir verkti, negalėdama sustoti“. Ne todėl, kad jai buvo nejauku vaidinti intymią sceną su kita moterimi: ji jautėsi priversta tai daryti Vainštaino.

Hajek buvo nominuota daugybei apdovanojimų už Kalo vaizdavimą ir tapo pirmąja meksikiečių aktore, nominuota geriausios aktorės „Oskaro“ apdvanojimui. Vainštaino atstovas neigė Hajek įvykių versiją. 2020 m. kovo mėn. Vainštainas buvo nuteistas 23 metus kalėti už lytinius nusikaltimus prieš dvi skirtingas moteris.

Ana Kendrik bandė išsisukti iš bučiavimosi scenos su kolega

Žinoma, kad Ana Kendrik mėgsta garsiai išsakyti savo mintis ir nesusilaiko, kai kalba apie meilės scenas su kitomis žvaigždėmis, išskyrus atvejus, kai kalbama apie jų vardus. Savo memuaruose Kendrik prisipažino, kad kartais tai, kaip jautiesi savo kolegų tarpe, turi įtakos entuziazmui intymiose scenose. Ji pasakojo, kad kartą ginčijosi su režisieriumi dėl bučiavimosi su savo vaikiną vaidinančiu aktoriumi. „Jaučiausi, kad tą akimirką jiems tiesiog nebuvo motyvacijos bučiuotis“, – rašė ji. Režisierius paaiškino, kad jie turėjo būti laiminga pora, kuriai teko bučiuotis. „Taigi mes bučiavomės. Bet aš tuo nesidžiaugiau!“

Yra du aktoriai, kuriuos galime atmesti. Kendrik patiko bučiavimąsis su Krisu Painu filme „Gilyn į mišką“ (Into the Woods). Ji taip pat nesigaili dėl bučinio, kurį pasidalino su Bleik Laivli filme „Nedidelė paslauga“ (A Simple Favor), nors tam reikėjo šiek tiek choreografijos tarp dviejų aktorių. „Aš prisimenu, kad tiek Bleik, tiek aš nenorėjome būti agresorės… abi veikėjos į tai įsivyrauja ir tai yra šiek tiek nejauku“, – sakė Kendrik. Bet vis tiek buvo gera diena filmavimo aikštelėje. „Taip, tai buvo smagi diena“, – patvirtino ji.

Margot Robi nerekomenduoja to išbandyti namuose

Dabar ji yra „Oskarui“ nominuota aktorė, „DC“ blogiukė ir kompanijos, orientuotos į moterų filmų kūrėjų platinimą, savininkė. Tačiau pirmą kartą daugelis amerikiečių žiūrovų sužinojo apie Robi, kai ji vaidino Naomi Lapaglią, realaus gyvenimo draugo Džordano Belforto antrąją žmoną filme „Volstryto vilkas“ (The Wolf of Wall Street).

Filmas pareikalavo, kad Robi atliktų keletą įsimintinų meilės scenų su Dikaprio, tačiau ta, kuri paliko žymę – tiesiogine to žodžio prasme – apėmė netikrų pinigų krūvas. Robi teigė, kad tai sukėlė netikėtas žaizdas. „Aš turėjau milijoną įbrėžimų ant nugaros nuo visų tų pinigų!“ ji pasakė ir pridūrė, kad filmavimo komanda jai pasakė: „Atrodai, lyg milijoną kartų buvai plakta“. Ji tęsė: „Tai nėra taip žavu, kaip atrodo. Jei kas nors planuoja užsiimti seksu ant grynųjų pinigų krūvos: nedarykit to.“

Filme buvo dar viena meilės scena, kelianti įvairius iššūkius. Jei matėte šį filmą, tikriausiai galite atspėti, kokia tai scena. Robi sakė, kad ji turėjo atlikti judesius (ir savo eilutes) prieš 30-ies vyrų komandą ir Dikaprio net 17 valandų labai ankštame kambaryje. „Jūs turite labai giliai palaidoti gėdą ir absurdą, ir visiškai įsipareigoti“. Bet laikykitės atokiau nuo padirbtų pinigų.

Marlon Brando and Maria Schneider appear in an extremely controversial scene in erotic drama ‘Last Tango In Paris.’

Marija Šneider patyrė prievartą vienoje filmo „Paskutinis tango Paryžiuje“ (Last Tango in Paris) scenoje

Dešimtmečius Bernardo Bertolučio 1972 m. filmas „Paskutinis tango Paryžiuje“ buvo vertinamas kaip provokuojantis, novatoriškas ir įrodantis jo genialumą. Jame vaidina Marlonas Brando kaip 40-metis našlys Paulas, užmezgęs romaną su dvidešimtmete Žana, kurią vaidina Marija Šneider.

Vienoje scenoje Paulas prievartauja Žaną. Iš pradžių ši scena niekam neužkliuvo. Bet galiausiai tai tapo blogai pagarsėjusia scena, iš dalies dėl to, kad paaiškėjo, kad filmavimo aikštelėje Šneider jautėsi taip pat užpulta kaip ir jos personažas.

2006 m. interviu metu Šneider pasakė, kad scena nebuvo pagal originalų scenarijų, o liūdnai pagarsėjęs sviestas buvo Brando idėja. Apie tą elementą ji sužinojo tik prieš pat scenos filmavimą ir ji buvo įsiutusi. Ji pasakė: „Niekas negali priversti kažko daryti kas yra ne scenarijuje. Bet aš to nežinojau. Buvau per jauna… Tos scenos metu verkiau tikromis ašaromis. Jaučiau pažeminimą.“

Brando jau buvo miręs 2006 m., tačiau 2013 m. Bertolučis prisipažino iš anksto nepasakęs Šneider apie sviestą, nes norėjo sukelti natūralesnį atsaką. Jis teigė nesigailintis šio sprendimo, tačiau aktorė „Sydney Herald“ sakė, kad apie šį filmą galvoja kaip apie „kančią ir kompromisus“. Jos pasisakymas apie Bertolučį taip pat buvo smerkiantis: „Bertolučis nėra tikras maestro… Jis nėra mano draugas“.

Taip pat skaitykite: Režisierius Bernardo Bertolucci prisipažino – „Išprievartavimo scena „Paskutiniame Tango Paryžiuje“ nebuvo suderinta“

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: