© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Lietuvoje diegiama nauja televizijos auditorijos matavimo sistema, leisianti kanalų TV auditoriją matuoti tiksliau – maždaug nuo 2015-2016 metų atsiras galimybė įvertini, kokia dalis žiūrovų konkrečią TV laidą peržiūri vėliau, jau įrašytą, informuoja “Verslo žinios”.

Specialistai sako, kad naujovė šiek tiek “išaugins” TV kanalų auditoriją, o kartu ir nestandartinės reklamos svarbą – tokios, kurios įrašytos TV laidos žiūrovai negalėtų “prasukti”.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT, vienintelė Lietuvoje atliekanti TV auditorijos matavimo tyrimą, dar pavasarį paskelbė Lietuvoje investuosianti apie 0,7 mln. litų į televizijos auditorijos matavimo sistemos atnaujinimą, kuris truks ketverius metus. Televizijos kanalai ir medijų planavimo agentūros palankiai vertina TNS LT diegiamas naujoves.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: