© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Lietuvoje diegiama nauja televizijos auditorijos matavimo sistema, leisianti kanalų TV auditoriją matuoti tiksliau – maždaug nuo 2015-2016 metų atsiras galimybė įvertini, kokia dalis žiūrovų konkrečią TV laidą peržiūri vėliau, jau įrašytą, informuoja “Verslo žinios”.

Specialistai sako, kad naujovė šiek tiek “išaugins” TV kanalų auditoriją, o kartu ir nestandartinės reklamos svarbą – tokios, kurios įrašytos TV laidos žiūrovai negalėtų “prasukti”.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT, vienintelė Lietuvoje atliekanti TV auditorijos matavimo tyrimą, dar pavasarį paskelbė Lietuvoje investuosianti apie 0,7 mln. litų į televizijos auditorijos matavimo sistemos atnaujinimą, kuris truks ketverius metus. Televizijos kanalai ir medijų planavimo agentūros palankiai vertina TNS LT diegiamas naujoves.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: