Pexels.com archyvo nuotr.

Rusijoje keptos bulvytės ir „Big Mac“ galėjo išnykti, tačiau, rusai visgi sulaukė 15 „McDonald’s“ restoranų atidarymo. Žinoma, prekės ženklas buvo pakeistas ir pervadintas. Dabar restorano nuosavybė priklauso Aleksandrui Nikolajevičiui Govorui.

Amerikiečių greito maisto restoranas buvo pervadintas į „Vkusno & Tochka“, o tai reiškia „skanu ir taškas“. Bendrovė, kurios generalinis direktoriaus yra Olegas Parojevas, iki birželio pabaigos planuoja atidaryti 200 restoranų. Visi restoranai turėtų būti atidaryti iki vasaros pabaigos.

„Jei pamenate, gegužę, „McDonald’s“ paskelbė, kad pasitraukia iš Rusijos. Labai didžiuojuosi, kad jie pasirinko mane, kad toliau plėtočiau šį verslą. Tai reiškia, kad įmonė į mane žiūri kaip į žmogų, kuris visiškai pritaria verslo principams ir vertybėms. „McDonald’s“, – spaudos konferencijoje sakė Govoras. „Neslėpsiu, kad esu ambicingas žmogus, todėl ne tik atidarysiu visus 850 restoranų, bet ir kursiu naujus“, – sakė jis. Kaip rašoma pranešime spaudai, išsaugoti ir 62 000 buvusių „McDonald’s“ darbuotojų.

Prekės ženklo keitimas sutapo su Rusijos diena – šalies nepriklausomybės švente. Jis vyko toje pačioje vietoje, Maskvos Puškinskajos aikštėje, kur 1990 metų sausio 31 dieną, „McDonald’s“ atidarė savo pirmąjį rusišką restoraną. Pirmąją dieną buvo aptarnauta 30 000 žmonių – tai „McDonald’s“ rekordas, tuo metu pranešė CBC.

Remiantis 1990 metų „Washington Post“ straipsniu, iš 27 000 kandidatų buvo atrinkta apie 630 darbuotojų. „Maždaug prieš 32 metus, Puškinskajos aikštėje buvo daug žmonių, kai Rusijoje atsidarė pirmasis „McDonald’s“ restoranas.

Pexels.com archyvo nuotr.

Vėliau „McDonald’s“ išplėtė savo veiklą šalyje ir kovo pradžioje, Rusijoje jau veikė apie 850 restoranų. Tačiau, po žiaurių Rusijos veiksmų, tinklas nusprendė palikti šalį ir parduoti savo verslą Rusijoje. „McDonald’s“ gavo 1,4 milijardo dolerių, kuomet verslą pardavė Govorui.

„Labai džiaugiuosi, kad dabar turime rusiško tinklo restoraną ir esame nepriklausomi, nuo užsienio“, – sakė Sergejus, kuris laukė restorano atidarymo. Kiti labiau rūpinosi maistu. „Labai laukėme“, – sakė Ariana. „Mes nevalgėme McDonald’s 3 mėnesius. Per tą laiką net nenuėjome į „Burger King“. Laukėme „McDonald’s“, – teigė ji.

Nors „Skanu ir taškas“ nesiūlo kai kurių labiausiai perkamų „McDonald’s“ meniu elementų, įskaitant „Big Mac“, klientai vis tiek galėjo nusipirkti dvigubą sūrio mėsainį. Nepaisant kai kurių valgiaraščio pakeitimų, mėsainių sudėtis ir „McDonald’s“ įranga išlieka ta pati“, – sakė naujosios įmonės kokybės vadovas Aleksandras Merkulovas.

„Vištienos kepsneliai skanūs, sūrio mėsainis skanus, dėl kitų dar nesu tikras“, – sake restorano lankytojas Aleksandras. Nors auksinės arkos buvo pašalintos iš restorano pakuočių, atsirado naujas logotipas – dvi oranžinės linijos ir raudonas apskritimas tamsiai žaliame fone, kurie simbolizuoja mėsainį ir bulvytes. Restoranai vis dar naudoja senas „McDonald’s“ atsargas.

Kainos taip pat buvo pastebimai mažesnės. Kai „McDonald’s“ nutraukė veiklą Rusijoje, dvigubas sūrio mėsainis kainavo 400 rublių (6,66 eur.). Dabar kaina yra apie 175 rublius (2,91 eur.).

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: