© Wikimedia Comons archyvo nuotr.

„Facebook“ išbando ilgesnę peržiūros procesą skirtą reklamų kampanijoms naudojančias daug lėšų siekiant pritraukti publiką. Kaip šių pokyčių dalį, „Facebook“ paskelbė, kad reklamų pirkėjai, norintys publikuoti su rinkimais susijusias aktualijas, turės patvirtinti savo tapatybę, o tada socialinė platforma įterps informacijos atskleidimą į kiekvieną reklamą.

Šių pokyčių įgyvendinimas sulėtins pirkimo procesą. Pasak vieno politinio reklamuotojo, „Facebook“ leidžia reklamų pirkėjams žinoti, kad jų kampanijų reklamavimas užtruks ilgiau jei atrodys, kad ji skirta publikai susidomėjusiai politiniais, religiniais ar socialiniais klausimais.

Pasak „Facebook“ skelbimo dėl reklamų pirkimo: „reklamų rinkiniams, kuriuose naudojami socialinių, religinių ar politinių klausimų taikymo terminai, gali prireikti papildomų peržiūrų prieš jas paleidžiant“. „Jei Jūsų reklamose yra taikymo terminų susijusių su minėtomis aktualijomis, užtruks ilgiau kol leisime Jūsų kampanijoms veikti, arba galite pritaikyti savo detalų taikymą rinkimuose.“

JAV Kongrese bus aptariama kaip Rusijos spec. Tarnybų darbuotojai galėjo pasinaudoti socialinėmis platformomis siekiant paveikti rinkėjus per JAV 2016-ųjų prezidentinius rinkimus. Taip pat šis įvykis seka praėjus kelioms dienoms po to, kai vyriausieji įstatymų leidėjai pristatė įstatymo projektą, kuriame reikalaujama didžiųjų technologijų kompanijų sukurti politinių reklamų išlaidų duomenų bazes.

„Facebook“ nėra pirmoji platforma išleidžianti naujuosius įrankius šią savaitę. Trečiadienį „Twitter“ paskelbė, kad jau greitai šiame tinklapyje vartotojai kartu su politinėmis reklamomis matys priežastis kodėl šios reklamos yra rodomos, bei kas už jas sumokėjo.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: