pexels.com nuotr.

Maisto produktus iš Lietuvos Jungtinėse Valstijose pirktų ne tik lietuvių ir rusų emigrantai, jei šiai rinkai bendrovės skirtų bent dalį to dėmesio, pastangų ir investicijų, kurie tekdavo Rusijai.

“Lietuviai savo produkcijai pristatyti Rusijoje negailėjo nei darbo, nei lėšų. JAV nematome nė mažos dalies tų lėšų bei pastangų, nors pati rinka didesnė ir patikimesnė. Dalis įmonių sako, kad joms nesiseka įsitvirtinti JAV, kad Rusijoje verslas ėjosi daug geriau, bet jos pamiršta įvertinti pastangų skirtumus”, – “Verslo žinioms” pareiškė Lietuvos generalinis konsulas Čikagoje Marijus Gudynas.

Pirmosios į JAV įvežusios lietuviškų maisto produktų ir dabar dirbančios su keletu Lietuvos maisto gamintojų bendrovės “Food Depot International” prezidentė ir savininkė Angela Kavak dienraščiui teigė, kad amerikiečiams patiktų daug lietuviškų produktų, jei tik gautų jų paragauti, o daugelis Lietuvos maisto gamintojų svajoja apie didelius pardavimus ir pelną, bet nesutinka atsiųsti nemokamų gaminių degustacijoms, kad sudomintų potencialius pirkėjus.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto
tinklalapiuose be raštiško UAB “BNS” sutikimo draudžiama.

 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: