Teisingos reklamos agentūros pasirinkimas – itin svarbus įmonės sprendimas, darantis įtaką ir palankiems verslo rezultatams. Kompanijoms tampa vis svarbiau susitelkti ties verslo strategija, o ne galvoti apie skirtingas komunikacijos priemones ir kanalus bei koordinuoti daugybės agentūrų veiksmus.

Svarbiausia – abipusis pasitikėjimas

„Dirbant su agentūra, reikia šiek tiek laiko vieniems kitus pažinti, išmokti išgirsti, įgauti pasitikėjimo. Skirtingos rinkodaros specialistų kartos projektams atneša energijos, naujų komunikacijos technologijų galimybes bei kitus matymo kampus. Sutelkus įvairias patirtis, užsisuka diskusijos. Jose randame įdomius sprendimus, kurie daro tiek platesnę emocinę įtaką bei poveikį, tiek atneša ekonominę pardavimų grąžą“, – dalijasi Tomas Želionis, „Vikonda grupės“ marketingo ir komunikacijos direktorius.

Jo nuomone, įmonei daug vertės sukuria galimybė dirbti su partneriais, galinčiais pasiūlyti visus rinkodaros sprendimus.

„Prieš 5 metus pradėjome dirbti su „Havas“ grupe įgyvendindami „Kėdainių konservų“ prekių ženklo reklamos projektus. Greitai įvertinome tokio bendradarbiavimo privalumus – darbas su integruotas reklamos paslaugas teikiančia komanda mums leidžia taupyti laiką ir finansus. O pasinaudoję didelės komandos kompetencijomis, galime įgyvendinti tiek techniškai sudėtingus projektus, tiek kelis skirtingus projektus vienu metu“, – kalba T. Želionis.

Anot jo, šiuo metu „Havas“ grupė padeda įgyvendinti ir kitų „Vikonda grupės“ valdomų prekių ženklų – „Dadu“, „Kėdainių konservai“, „Kitchen Masters“ – reklamines kampanijas. Išsiplėtė ir partnerystės geografija – pradėta bendradarbiauti su „Havas“ agentūromis Estijoje.

Klientai neturi laiko mikro detalėms

Arijus Žakas, agentūrų „SOMA agency“ ir „HAVAS Creative“ vadovas, įsitikinęs: integruotus sprendimus teikiančios agentūros įgauna didžiulį pranašumą, nes gavusios užduotį, pas klientą jos gali sugrįžti sudėliojusios visas kampanijos dedamąsias.

„Tai svarbu įmonių rinkodaros skyriams, kurie, taupydami vieną svarbiausių resursų – laiką, nori mažiau dėmesio skirti skirtingų agentūrų darbo koordinavimui, o labiau susitelkti į esmę. Todėl pagrindinė jų užduotis – atrasti būdą, kaip mažiausiais resursais pasiekti geriausią rezultatą“, – pristato A. Žakas.

Jo teigimu, klientai nebeturi laiko skirstyti reklamos ir komunikacijos užduotis pagal agentūros tipą. Jiems reikalingos integruotus sprendimus teikiančios agentūros, galinčios pasiūlyti visą prekių ženklo kūrybinį sprendimą bei jo įgyvendinimą. Tokiu būdu klientas gali daugiau laiko skirti ne mikro detalėms, o esmei, kad atliekami veiksmai iš tiesų atneštų naudos.

Efektyvumo argumentas – verslo rezultatai

Anot A. Žako, kuriant gerus santykius su klientu, svarbus tiek abipusis supratimas ir draugiškas kontaktas, tiek rezultatas, kurį sukuria savo darbą išmanantys specialistai.

„Nevengiame su klientu diskutuoti, argumentuoti ir pagrįsti, kodėl pasiūlyti sprendimai yra efektyvūs. Ir čia svarbiausia dedamoji yra ne „patinka – nepatinka“, o rezultatas, kurį atneš mūsų pasiūlyti veiksmai. Kiekvienas klientas nori bendrauti su maloniais, draugiškais, bet tuo pačiu ir savo darbą puikiai išmanančiais specialistais“, – kalba A. Žakas.

Kalėdiniu laikotarpiu „Havas“ grupė padėjo įgyvendinti išskirtinę „Kėdainių konservų“ reklaminę kampaniją.

„Kalėdinėje kampanijoje dalinomės naujų receptų su mūsų produkcija idėjomis. Jos dalimi taip pat tapo mažieji Lietuvos verslai – taip jiems bent iš dalies galėjome padėti išgyventi sunkiame pandemijos laikotarpyje. Socialinėje erdvėje tai susilaukė itin teigiamų vertinimų“, – kalba T. Želionis.

Šios reklaminės kampanijos, kaip ir viso bendradarbiavimo, sėkmę A. Žakas linkęs matuoti įvertinant verslo rezultatus.

„Svarbiausias sėkmingo bendradarbiavimo pagrindimas – faktiniai verslo rezultatai. Tokiu atveju, turime objektyvius duomenis, kuriuos visi interpretuoja vienodai. Gera žinoti, kad mūsų pastangos prisideda prie augančių kliento pardavimų“, – teigia A. Žakas.

„Kalėdinė kampanija reklamuojamos produkcijos pardavimus padidino daugiau nei 23 proc., o kampanijos socialiniuose tinkluose sklaida kelis šimtus kartų viršijo planus, – antrina T. Želionis ir priduria, kad bendradarbiavimas tarp „Havas“ ir „Vikonda grupės“ įgauna vis didesnį pagreitį. – Visai neseniai pasirodė naujausia „Kėdainių konservų“ kampanija „Visada truputėlį daugiau“, o netrukus startuoja ir naujoji „Dadu“ įvaizdinė kampanija bei kiti aktyvūs vasaros veiksmai“.

Geriausi sprendimai gimsta diskutuojant

Žakas įsitikinęs, kad kalbant apie gerus kliento ir agentūros santykius, svarbiausias aspektas – kokie yra abiejų pusių lūkesčiai.

„Mūsų atveju, sunkiai įsivaizduočiau scenarijų, kad galėtume būti tik kliento užduočių vykdytojais, kurie tiesiog įgyvendina visus kliento pageidavimus. Nemanau, kad toks santykis būtų tvarus ir labai vertingas. Nuoširdžiai tikiu, kad klientai ieško agentūrų su charakteriu, galinčių pagrįsti savo siūlymus ir norinčių pasiekti rezultatą“, – sako A. Žakas.

Jo teigimu, sėkmingas ilgalaikis bendradarbiavimas tarp kliento ir agentūros įmanomas tik tuo atveju, jeigu klientas gauna realią vertę. Tokiu būdu kuriama partnerystė, kurioje abi pusės turi vienodą galią, įtaką, kai geriausi sprendimai gimsta diskutuojant.

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
Naujienos iš interneto

Sponsored video

Taip pat skaitykite: