Pexels.com archyvo nuotr.

Pažangių įmonių rinkodaros planuose verslo parodos ir mugės užima svarbią vietą. Visų planus šiemet pakoregavo pandemija: kuriam laikui parodos buvo atidėtos. Tačiau jau po naujų metų jos vėl planuoja startuoti Jungtinėje Karalystėje (UK). Į populiarias parodas gausiai registruojasi dalyviai net iš tolimų pasaulio šalių. Ar Lietuvos įmonės pasinaudos šiomis didžiulėmis galimybėmis?

Organizatoriai praneša, kad tokios populiarios verslo parodos Anglijoje, kaip „IFE“, „HRC“, „Pure London“, „Spring Fair“, „MODA“, „UK Construction Week“, sėkmingai renka dalyvius iš viso pasaulio, formuojami gausūs nacionaliniai paviljonai net iš Brazilijos ir kitų tolimų šalių. Užtikrinama, kad bus laikomasi visų saugos ir higienos reikalavimų, rūpinamasi maksimaliu dalyvių ir lankytojų saugumu.

Jungtinės Karalystės parodų organizatoriai „Media 10 Ltd“, kitais metais kviečiantys į statybos pramonės parodą „UK Construction Week London” gegužės 4 – 6 dienomis ir „UK Construction Week Birmingham” 2021 m. spalio 05 – 07 dienomis, pabrėžia, kaip svarbu gamintojams susiburti ir pristatyti naujoves. Tokios parodos turi didžiulę įtaką kompanijų rinkodarai: be to, kad mugę ir jos renginius aplanko dešimtys tūkstančių lankytojų, vyks ir nuotoliniai renginiai. UAB „Autarė“ specialistai, atstovaujantys 17 parodų centrų iš 13 pasaulio šalių ir organizuojantys Lietuvos įmonių dalyvavimą užsienyje vykstančiose tarptautinėse, specializuotose parodose, teigia, kad vis daugiau lietuvių supranta, kaip svarbu pasinaudoti tokiomis galimybėmis.

Verslo parodos užsienyje – galimybė praplėsti eksporto kryptis

Jei kyla klausimas, kokią naudą gali turėti verslo parodos, tai pirmiausia, svarbu prisiminti, kad vienas iš svarbių verslo tikslų yra plėtra, o parodos kitose šalyse yra puiki galimybė užmegzti ryšius ir kontaktus su potencialiais partneriais bei surasti ar praplėsti eksporto kryptis. UAB „Autarė“ specialistai, turėdami didelę patirtį, pastebi, kad ne vienoje parodoje dalyvavę jų klientai, būtent taip rado didžiąją dalį partnerių ir savo klientų.

Papildoma verslo parodų vertė – prekės ženklo žinomumo didinimas

Jei vienas iš įmonės tikslų yra būti pastebėtai potencialių užsienio partnerių ir klientų, tai parodos tam sudaro puikias galimybes. Anot parodų organizavimo specialistų, dalyvavimas verslo mugėse yra puikus viešumo ir komunikacijos kanalas. Parodų organizatoriai gausiai skelbia informaciją apie dalyvius internete ir įvairiose publikacijose. Be to, visada organizuojami ir papildomi parodos renginiai – seminarai, konkursai, rinkimai, nominacijos, kuriuose dalyvaujant, taip pat didėja įmonės žinomumas.

Specialistai pataria orientuotis į specializuotas parodas

Apsisprendusiems dalyvauti verslo atstovams neretai kyla klausimas, kaip pasirinkti, kurioje parodoje dalyvauti. UAB „Autarė“ specialistai siūlo orientuotis į specializuotas parodas, kurios labiausiai atitiktų verslo plėtros interesus, taip pat atkreipti dėmesį į parodos tematiką, vietą laiką ir panašius dalykus. Tiesa, minėtos įmonės darbuotojai gali padėti įmonei išsirinkti tinkamą parodą, pateikti visą išsamią informaciją ir statistiką apie ankstesnius jos sezonus. Tai puiki galimybė lengviau priimti sprendimą.

Pasiruošimo parodai rūpesčius verta patikėti profesionalams

Daugelį verslo atstovų galimybę dalyvauti parodose atbaido pasirengimo joms rūpesčiai: parodinio ploto rezervavimas, bilietų paieška, viešbučių užsakymai, vizos, automobilių nuoma ir panašūs dalykai. Tačiau visada galima kreiptis į profesionalus, kurie viskuo pasirūpina: nuo geriausių stendų vietų ekspozicijų salėse rezervavimo iki aptarnavimo ir įvairių klausimų sprendimo jau pačioje parodoje. UAB „Autarė“ atstovai pabrėžia, kad jų paslaugomis kasmet pasinaudoja vis daugiau Lietuvos įmonių ir į žinomas parodas atvyksta gana gausios lietuvių grupės.

Patikimi profesionalai kviečia dar daugiau Lietuvos įmonių bendradarbiauti ir kitais metais Jungtinėje Karalystėje pristatyti save bei pasinaudoti didžiulėmis verslų plėtros galimybėmis.

Užsakymo Nr. KMC200150

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: