Aiškėja Kauno miesto prekės ženklo ir šūkio konkurso nugalėtojas

Kauno savivaldybės administracijos paskelbtas konkursas sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį artėja į pabaigą.

Lapkričio 22 dieną projekto konkurso vertinimo komisija, atsižvelgdama į visuomenės ir ekspertų nuomones, paskelbė konkurso projektų eilę: 1. „Kaunas sugrįžta“, 2. „Mažas teatras“, 3. „Kaunas mano miestas“, 4. „Kauno ąžuolai“, 5.„Tautiškiausias miestas“, 6. „Tikroji Lietuva“, 7. „Kauno miesto paveikslas“, 8. „Palemonas“, 9. „Opus dei“, 10. „Geram miestui – gerą įvaizdį“.

„Kol kas sudaryta preliminari dalyvių eilė. Ji nėra galutinė ir gali kisti. Vertinimo komisija turės išnagrinėti, ar dalyvių pateikti dokumentai atitinka kvalifikacinius reikalavimus, ar yra pateikti visi reikalingi dokumentai“, – apie procedūras sakė vertinimo komisijos pirmininkas, Administracijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Skilandis. Jo teigimu, jau kitą savaitę turėtų paaiškėti galutinė pretendentų eilė.

Pirmos vietos laimėtojui bus skirta 5 tūkst. litų premija. Antroje vietoje likęs autorius gaus 3 tūkst. litų, o trečios vietos laimėtojui atiteks 2 tūkst. litų.

Kauno prekės ženklą ir šūkį konkursui pateikė 10 įvairių specialistų. Prekės ženklo ir šūkio tikslas – kurti ir palaikyti patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškinti miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatinti atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didinti miesto konkurencingumą.

Iki lapkričio 14 dienos už vieną iš pasiūlytų prekės ženklų savo balsą galėjo atiduoti kauniečiai. Prieš savaitę savo nuomonę vertinimo komisijai pateikė ir ekspertai.

Miesto prekės ženklui ir šūkiui buvo keliami tokie vertinimo kriterijai, kaip skaitomumas ir suprantamumas tarptautiniame kontekste, įsimintinumas, originalumas ir išskirtinumas, todėl norime atkreipti jūsų dėmesį, kad prekės ženklu siekiama parodyti ne tai, kaip mes save matome, o tai kaip mes siekiame, kad mus matytų kiti. Svarbūs vertinimo kriterijai buvo ir atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas bei meniškumas.

Kauno miesto prekės ženklus ir šūkius galima rasti čia.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: