Savivaldybei skirti prašymai nuo šiol priimami ir seniūnijose
(c) Kaunas.lt archyvo nuotr.

Nuo šių metų pradžios pateikti Savivaldybei skirtus prašymus ar skundus bei gauti atsakymus kauniečiams yra kur kas paprasčiau.

Plečiant administracines paslaugas, aptarnaujant asmenis vieno langelio principu ir paprastinant administracinę naštą, nuo 2012 m. pradžios prašymus ir skundus, adresuotus Kauno miesto savivaldybės merui, jo pavaduotojams, Administracijai ir Švietimo ir kultūros reikalų valdybai, galima pateikti ne tik atvykus į Savivaldybės Priimamąjį (Laisvės al.96), bet ir seniūnijose.

Gyventojams taip pat sudaryta galimybė parengtus atsakymus atsiimti seniūnijose, Priimamajame arba gauti paštu. Taupydama žmonių laiką, Kauno miesto savivaldybė teikia ir elektronines paslaugas. Prašymus, skundus bei kitus dokumentus kauniečiai gali pateikti ir gauti atsakymus internetu: www.kaunas.lt (Paslaugos) arba http://ep.kaunas.lt/. Informacija telefonu 42 26 08.

„Dabar, kai gyvename informacinių technologijų laikais, be to, taupydami kauniečių brangų laiką ir pinigus, nutarėme kauniečius įvairiais klausimais priimti ne tik Savivaldybės Priimamajame, bet ir seniūnijose. Gruodžio mėnesį apmokėme Savivaldybės ir seniūnijų atstovus, kurie aptarnaus gyventojus.

Iki šių metų pradžios gyventojai dėl įvairių pažymų, norėdami pateikti prašymą arba pageidavimą, turėjo atvykti į Priimamąjį. Šiais metais įvairiais klausimais gyventojai gali kreiptis internetu arba atvykti į seniūnijas. Tokiu atveju kauniečiams nereikės važiuoti – jie galės taupyti brangų laiką ir pinigus. Atsakymą vienu ar kitu klausimu per 20 darbo dienų gyventojai galės atsiimti seniūnijose, nes jos yra arčiausiai“, – pasakojo Savivaldybės Priimamojo vedėja Genovaitė Bivainienė.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: