Klaipėdos konteinerių terminalui pirmąjį šių metų pusmeti nepavyko pasiekti planuoto konteinerių krovos augimo, tačiau bendrovę džiugina net 73 proc. išaugusi generalinių krovinių apyvarta, kuri kompensuoja konteinerių netektį – terminalas šiemet krovė 2,2 mln. tonų krovinių, iš kurių 153 tūkst. TEU konteinerių, o palyginti su pernai, bendras krovos tonažas išaugo 12 proc. – augimą pirmąjį pusmetį lėmė ne konteinerių, bet generalinių krovinių krovos didėjima
Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius ir Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Vaidotas Šileika. “Verslo žinioms” aiškino, kad šiemet planuoto konteinerių krovos augimo nėra, nes vienas didžiausių bendrovės klientų “Maersk Line” dalį savo krovinių perkėlė į “Klaipėdos Smeltė- konteinerių terminalą.
Rusijos draudimų į šalį įvežti europietišką žemės ūkio produkciją įtaką Klaipėdos uostui vertina iš nevienareikšmiškai: kris keltais į Rusiją gabentų krovinių kiekis, tačiau teigiama tai, kad atsiranda teorinė galimybė pritraukti naujų krovinių srautų iš Pietų Amerikos ar kitų šalių, kurioms nėra paskelbtos sankcijos.