© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Laikas, kurį žmonės praleidžia su visuomenės informavimo priemonėmis, per dešimt metų pailgėjo 1,5 valandos – iki 9,3 valandos per parą – nors internetui dabar skiriame gerokai daugiau laiko, daugėja minučių, praleidžiamų ir prie televizoriaus, – mat dėl televizijos skaitmeninimo atsirado daugiau pasiūlos, pirmadienį rašoma “Verslo žinių” interneto numeryje.

Per pastaruosius 10 metų internetas tapo masiniu žiniasklaidos kanalu: jo skverbtis išaugo nuo 29 proc. iki 76 proc. tarp 15-74 metų gyventojų.

2003 metais skaitomiausių laikraščių trejetukas galėjo pasiekti apie 35 proc. bendros auditorijos, o 2013 metais pasiekiamumas sumenko iki 21 proc., arba trečdaliu.

LRT, TV3, LNK ir BTV prieš dešimtmetį kartu galėjo pasiekti 76 proc. auditorijos, o 2013 m. – jau tik 48 proc., arba 37 proc. mažiau. Tačiau padaugėjo reklamos – jos kiekis televizijoje per 10 metų išaugo 37 proc.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: