Kaunas.lt archyvo nuotr.

Kasmet mados, stiliaus ir grožio paroda „Moters pasaulis“ pritraukia vis daugiau parodos dalyvių, kurie tarpusavyje varžosi dėl moterų dėmesio. Šiemet parodoje dalyvauja rekordinis dalyvių skaičius – apie 350, ir kiekvieno iš jų stende kiekviena parodos lankytoja ras kažką naujo.

Šiemet lapkričio 12-15 d. mados, stiliaus ir grožio paroda vyks jau 13-ąjį kartą ir šurmuliuos net trijuose „Žalgirio“ arenos aukštuose. Parodoje pristatomos įmonių naujienos ir akcijos, kiekvieną dieną vykstantys skirtingi renginiai ir seminarai pritraukia lankytojus iš visos Lietuvos. Planuojama, kad šiemet per keturias parodos dienas joje apsilankys ne mažiau nei 35 tūkst. lankytojų ir ji bus didžiausia per visą savo laikotarpį.

„Jau trečius metus „Žalgirio“ arena tampa grožio karalienė. Tai reikšmingas įvykis, ne tik miestui, bet ir aplinkiniams rajonams bei visai Lietuvai. Šiame grožio centre tobulėjame mes patys, tobuliname kitus, tampame gražesni, o grožio niekada nebūna per daug. Tai liudija, kad ši paroda yra didžiausia ir užima visą „Žalgirio“ areną“, – parodos atidarymo metu kalbėjo mero pavaduotojas Vasilijus Popovas.

„Moters pasaulis yra labai įvairiaspalvis, kaip ir įvairiaspalvė yra ši paroda. Šiemet paroda yra rekordinė. Linkiu, kad šioje parodoje būtų ne tik užmezgami naudingi kontaktai, būtų pasidalinama patirtimi, bet kad ir būtų kuriama atmosfera, kurioje moterims būtų gera gyventi“, – kalbėjo Seimo narė Orinta Leiputė.

„Parodai „Moters pasaulis“ dalyviai ruošiasi labai atsakingai. Tai bene vienintelė mūsų organizuojama paroda, į kurią pradedama registruotis jai vos tik pasibaigus. Per 13 metų paroda tapo Lietuvos grožio industrijos metų įvykiu, kuriam ruošiamasi labai atsakingai. Kai kurios įmonės savo naujienų pristatymą sieja su dalyvavimu parodoje, o parodos lankytojai žino, kad parodos dienomis gali tikėtis išskirtinių pasiūlymų ir nuolaidų. Jų netruks ir šiemet“, – sako Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ generalinis direktorius.

Parodos dalyviai atstovaus daugiau nei 10 skirtingų tematikų prekių ir paslaugų, iš kurių dominuojančios – mada, grožis ir sveikata.

Tobulam grožiui

Bendrovė „Allium Upi“ pristatys italų farmacijos kompanijos „ICIM Internetional“ derma kosmetikos liniją „BioNike“. Ši kosmetika pasižymi tuo, kad neturi kvapiųjų medžiagų, glitimo, konservantų. Ji yra saugesnė už kitas priemones – geriau toleruojama ypač jautrios, probleminės odos.

Medicinos ir kosmetikos įrangos tiekėja „Astrameda“ supažindins su aukštos kokybės prancūziškomis bioceliuliozės kaukėmis veidui, kaklui ir paakiams „Dermamay“. Taip pat medvilninio audinio kaukes veidui, pasižyminčias stangrinamuoju poveikiu, ir hidrogelio kaukes paakiams.

Tuo tarpu bendrovė „Corpus Medica“ parodos metu pristatys naujieną unikalios sudėties prancūzų „Ellame“ šilkines veido kaukes.

Su ateinančio sezono karščiausiomis grožio naujienomis parodos lankytojos galės susipažinti aplankiusios kompanijos „AVON“ stendą. Kompanijos naujiena – aromatai jam ir jai „Avon Attraction“ bei atnaujinta kosmetikos linija „Luxe“.

Bendrovė „Erdesa“ parodos lankytojams demonstruos profesionalią vizažo liniją „Kryolan“, kuri pasaulinio lygio grimo meistrų ir vizažistų vertinama kaip patikima, atspari, praktiška, inovatyvi ir itin aukštos kokybės.

Kaip ir kasmet naujienų kaip uogų parodoje pažers natūralios lietuviškos kosmetikos gamintojas „Uoga uoga“. Šį sezoną „Uoga uoga“ lieka ištikima savo šūkiui naudoti tikras uogas ir pristato naujieną – natūralų kūno losjoną „Braškė išsitaškė“ bei natūralią dušo želę „Šok į vasarą!“ su tikromis braškėmis!

Parodos metu „Erikos grožio salono“ stende bus teikiamos nemokamos ilgalaikio kontūrinio makiažo konsultacijos, o šiai procedūrai užsiregistravusioms moterims bus taikoma iki 20 proc. nuolaida.

Bendrovė „Grožio aljansas“, nagų priežiūros priemonių distributorius, bendradarbiaujantis su daugiametę patirtį nagų pramonėje turinčiomis kompanijomis, kaip „Trendnails International“, „Trinity Beauty“, „MyMagic“, „Majestic“, parodoje nagų priemonėms taikys nuolaidas net iki 50%.

Išskirtiniam stiliui

Artėjantis šaltasis metų sezonas ir bendrovė „Ekso“ parodos metu kvies užsukti į dizainerės Editos Vendziulienės kurtų gaminių iš kailio ir odos pristatymą. Parodoje bus pristatomi kailiniai iš audinės kailių, karakulio, kirpto triušio, avikailio, ponio bei natūralios odos.

Bendrovės „Eustilija“, kuriančios ir gaminančios išskirtinės kokybės drabužių liniją „Introstyle“, įkūrėjos seserys Eugenija Galkauskienė ir Sandra Antanaitienė nuo pat pradžių kėlė misiją, kad Lietuvoje atsirastų stiprios ir mąstančios asmenybės dėmesio vertas prekinis ženklas. „Introstyle“ ne tik išryškina tokios moters charakterį ir intelektą, bet ir suteikia jos kasdienybei daugiau komforto, lengvumo, vidinės ramybės. Kiekvienas šio prekės ženklo drabužis sukurtas iš natūralių, aukščiausios kokybės audinių.

Audra Jakubauskienė parodoje pristatys savo dizaino drabužius moterims iš natūralių pluoštų (lino, vilnos, medvilnės). Parodoje bus eksponuojami rūbai šaltesniam metų sezonui, o vasariniams drabužiams bus taikoma nuolaida.

Parodos metu taip pat bus galimybė pamatyti populiaraus Ispanijoje gimusio ir klienčių pripažinimą daugelyje pasaulio šalių pelnusio „PUNT ROMA“ prekinio ženklo drabužių, avalynės, rankinių ir aksesuarų asortimentą.

Naujausią savo drabužių kolekciją taip pat pristatys Ukrainos mados namai „Rito“, pasižymintys madingais trikotažo gaminiais.

Išskirtinių stiliaus detalių moterys galės rasti prekės ženklo „Žiedūnė“ stende, kur bus pristatomos originalios skaros, dekoruotos rankų darbo piešiniais.

Parodoje taip pat bus pristatomos vaikiškų drabužių kolekcijos ir tokie prekiniai ženklai kaip „Kyta“, „Vėjo vaikai“ ir kt.

Kaunas.lt archyvo nuotr.

Kaunas.lt archyvo nuotr.

Kaunas.lt archyvo nuotr.

Kaunas.lt archyvo nuotr.

Kaunas.lt archyvo nuotr.

Kaunas.lt archyvo nuotr.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: