Organizatorių archyvo nuotr.

Turite kokybiškas prekes ir veikiančią internetinę parduotuvę, tačiau pardavimai nedžiugina? Gali būti, kad Jūsų svetainė nėra tinkamai optimizuota. Norint sėkmingai plėtoti savo internetinę prekybą, būtina projektavimo ir plėtros procese tinkamai optimizuoti elektroninę parduotuvę. Nesvarbu, kokia yra jūsų prekė ar paslauga, jei apsipirkimo procesas nėra patogus, pirkėjai tiesiog nebus suinteresuoti įsigyti jūsų prekių. Kuriant elektroninės komercijos svetainę būtina atsižvelgti į kelis esminius dalykus, kurie būtų patrauklūs vartotojams ir atitiktų jų lūkesčius. Tokia svetainė padidins šansus pritraukti daugiau klientų ir padidinti pardavimus.

Patogus ir intuityvus svetainės dizainas

Internetinės parduotuvės optimizavimas prasideda nuo struktūriško ir suprantamo svetainės dizaino. Svetainės dizainas turėtų būti pritaikytas tikslinei auditorijai, kad vartotojams būtų patogu ja naudotis. Svarbu atkreipti dėmesį į svetainės navigaciją ir padaryti ją kuo paprastesnę, kad vartotojai galėtų lengvai rasti tai, ko ieško.

SEO optimizavimas

Internetinės parduotuvės svetainė turėtų būti paruošta pagal SEO (Search Engine Optimization) reikalavimus. Svetainė turėtų būti gerai optimizuota, kad ją būtų lengva rasti naudojantis paieškos sistemomis ir kad ji pasirodytų sąrašo viršuje, kai vartotojai ieško susijusių prekių ar paslaugų. Reikia atkreipti dėmesį į tinkamą raktažodžių naudojimą svetainės turinyje, meta aprašymuose, URL adresuose ir kt. Tai padidins svetainės matomumą ir padės pritraukti daugiau potencialių klientų.

Aiškus svetainės turinys

Internetinės parduotuvės optimizavimas taip pat apima tinkamą produktų katalogo tvarkymą ir valdymą. Svetainės turinys turėtų būti aiškus ir informatyvus, kad vartotojai galėtų susipažinti su prekėmis ir jas lengvai surasti. Produktų katalogas turėtų būti gerai struktūruotas ir lengvai peržiūrimas, o prekių aprašymai turėtų būti išsamūs, nuotraukos – geros kokybės.

Patogus atsiskaitymas

Tinkamas atsiskaitymo būdų įdiegimas taip pat yra labai svarbus elektroninės parduotuvės optimizavimo žingsnis. Vartotojams turi būti pateikti įvairūs atsiskaitymo būdai, kad jie galėtų lengvai ir patogiai atsiskaityti už prekes ar paslaugas. Tai gali būti tiek įprasti atsiskaitymo būdai, tokie kaip bankų pavedimai, kreditinės kortelės arba PayPal, tiek galimybė prekes įsigyti išsimokėtinai. Pirkėjai galės ne tik mokėti dalimis, bet ir atidėti mokėjimą tam tikram terminui, o tai padidins vartotojų pasitikėjimą bei suteiks lankstumo. Daugiau informacijos rasite Esto.

Pritaikyta mobiliesiems ir planšetėms

Elektroninės parduotuvės svetainė turėtų būti pritaikyta mobiliesiems įrenginiams ir planšetėms. Dažnai žmonės apsiperka turėdami laisvą minutę ir tam naudoja telefonus, todėl svarbu, kad svetainė būtų pritaikyta būtent šiems poreikiams. Internetinė svetainė turėtų būti pritaikyta įvairiems naršyklės dydžiams (angl. responsive web design), kad būtų galima lengvai peržiūrėti svetainę naudojantis tiek stacionariu, tiek mobiliuoju prietaisu. Tokia svetainė yra patogi naudoti ir patrauklesnė vartotojams.

Elektroninė parduotuvė turi būti nuolat atnaujinama ir tobulinama, kad atitiktų naujausius informacinių technologijų reikalavimus bei vartotojų lūkesčius. Rekomenduojama ne tik stebėti konkurencinę aplinką ir prisitaikyti prie rinkos pasikeitimų, bet ir atidžiai sekti savo tikslinės auditorijos elgseną bei pirkimo įpročius.

Partnerio turinys

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: