Organizatorių archyvo nuotr.

Jei domitės internetine rinkodara, turbūt pastebėjote keletą pasikartojančių terminų, tokių kaip SEO paslaugos ar Google reklama. Dauguma žmonių vis dar gali nežinoti šių terminų ir nesuprasti, kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp jų.

Kas yra SEO?

Paieškos sistemų optimizavimas reiškia jūsų internetinio puslapio tobulinimą tam, kad jis užimtų kuo aukštesnę vietą organinės paieškos rezultatų sąraše. Organinės paieškos rezultatų viršuje atsiduria populiariausi puslapiai, kurie laikomi tinkamiausiais ir yra laikomi autoritetingais „Google“ vertinimu. Svarbu pabrėžti, kad reklamuotojai negali sumokėti, kad jų svetainė atsirastų aukščiau organinių paieškos rezultatų sąraše. Tai yra ilgalaikis darbas, kuomet internetinė svetainė yra tobulinama nuolatos, kad pasiektų reikiamus rezultatus.

Ar verta investuoti į SEO?

Jei potencialūs klientai negali rasti jūsų įmonės internete, tikėtina, kad jie nesusisieks su jumis dėl paslaugų.

Pavyzdžiui, esate santechnikos paslaugų teikėjas, jums reikėtų įvesti į ,,Google.lt” užklausą – ,,santechniko paslaugos” ir turėtumėte matyti save pirmosiose pozicijose, jeigu jūs savo internetinės svetainės nematote, tai reiškia, kad jums yra reikalinga SEO optimizacija.

Kartais internetinės svetainės yra reitinguojamos aukštose pozicijose pagal tam tikrus raktinius žodžius, bet tai nereiškia, kad jie turi tinkamą SEO optimizaciją. Dažnas atvejis, kad internetinių svetainių savininkai pasirenka raktinius žodžius, kurie nėra tinkami ir paieškomi paieškos sistemose, todėl aukštų pozicijų turėjimas tokiu atveju nėra naudingas. SEO kampanijos tikslas – padaryti jūsų svetainę autoritetingu šaltiniu ir užtikrinti, kad ji būtų aukštai reitinguojama pagal kuo daugiau svarbių raktinių žodžių.

Kaip veikia SEO?

Kai vartotojas įveda užklausą į paieškos lauką, „Google“ analizuoja esamus interneto tinklalapius, ieškodama tų, kurie siūlo labiausiai atitinkančią informaciją, paslaugas ar prekes, o tuomet pateikia šiuos rezultatus vartotojui.

Tam, kad jūsų internetinis puslapis būtų aukštai įvertintas pagal tam tikrą paieškos terminą, jis privalo būti suprantamas „Google“, turėti tinkamą turinį ir patogų naudojimą lankytojams. Sėkmingai taikant SEO strategiją, svarbu atsižvelgti į šiuos pagrindinius aspektus ir optimizuoti savo svetainę atitinkamai.

Kas yra Google reklama?

Google ads yra ,,Google” sukurtas reklamavimo įrankis, leidžiantis įmonėms skelbti savo svetaines paieškos sistemos rezultatuose, atsižvelgiant į tai, kokius raktinius žodžius vartotojai įveda.

Reklamuotojai moka už kiekvieną paspaudimą ant jų reklamos. Šie reklaminiai skelbimai dažniausiai pasirodo paieškos rezultatų puslapių viršuje ir šonuose.

Ar verta investuoti į Google reklamą?

Kuo daugiau mokėsite už vieną paspaudimą, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų reklama bus rodoma aukščiausiose pozicijose.

Partnerio turinys

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: