Praėjusį ketvirtadienį Vilniuje didcentrį „Prisma“ atidariusios didžiausios Suomijos mažmeninės prekybos įmonių grupės „S Group“ valdomų prekybos tinklų pardavimai š.m. sausio – birželio mėnesiais siekė 3,408 mlrd. eurų ir buvo 6,5 proc. didesni nei per pirmuosius šešis 2008 metų mėnesius. Antrojo š.m. ketvirčio pardavimai augo dar daugiau – 7,4 proc., lyginant su praėjusių metų balandžio – birželio mėnesiais, ir sudarė 1,835 mlrd. eurų.
Įmonių grupės „S Group“ š.m. pirmojo pusmečio pelnas (be ypatingųjų atvejų) buvo 82 mln. eurų, o to paties periodo pernai – 122 mln. eurų.
„Lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, ekonominis sunkmetis sumenkino grupės pelną, bet dėl tam tikrų padarytų išlaidų korekcijų ir teigiamų tendencijų prekybos versle, pasiektus rezultatus vertiname palankiai“, – sako įmonių grupę „S Group“ administruojančios kompanijos SOK vadovas Arto Hiltunen.
Pasak jo, teigiama finansinė grupės situacija leido įgyvendinti daugumą suplanuotų investicijų. Lyginant šių ir praėjusių metų pirmąjį pusmetį, grupės ilgalaikės investicijos išaugo 64 mln. eurų ir per pirmus šešis 2009 metų mėnesius sudarė 358 mln. eurų. Iš viso pirmąjį šių metų pusmetį, „S Group“ atidarė 25 naujas prekybos vietas, tarp kurių – nauji „Prisma“ didcentriai Sankt Peterburge ir Rygoje.
SOK vadovas likusiai metų daliai nenumato ženklių vartojimo bei paklausos pokyčių ir planuoja stabilius „S Group“ pardavimus.
Be didcentrių „Prisma“ tinklo Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, „S Group“ taip pat priklauso „S-Market“, „Sale“, „Alepa“ ir „Kodin Terra“ prekybos tinklai, taip pat kitos mažmeninės prekybos įmonės. Bendras grupės prekybos vietų skaičius š.m. birželio mėnesio pabaigoje siekė 1591, tarp kurių šešios buvo Rusijoje, aštuonios – Baltijos valstybėse.