(c) Vanagas Racing archyvo nuotr.

Rugsėjo 10 dienos maršrutas Dakaro serijos maratono „Silk Way 2009“ dalyviams nebuvo lengvas, nes prieš akis jų laukė ypatingai ilgas greičio ruožas. Nors pirmasis ketvertukas nepakito, tačiau penktoji automobilių įskaitos vieta pradeda atrodyti esanti nelaiminga – vakar iš jos pasitraukus Christianui Lavieille, šiandien šią vietą užimti bandžiusius ekipažus persekiojo nesėkmės.

Iš pradžių incidentą patyrė ir marias laiko prarado Matthiasas Kahle su „Honda“. Netrukus savo „SMG“ bagį sudaužė Bernardas Errandonea, o galiausiai technika neatlaikė Phillipui Gachei. Šios dienos greičio ruože pirmas keturias vietas tradiciškai pasidalijo „Volkswagen“ atstovai, o penktam pavyko finišuoti Ch.Lavieille, dar vakar išsprendusiam automobilio technines problemas.

Bendrojoje įskaitoje ispanas Carlosas Sainzas nuo Nassero Al-Attiyah iš Kataro atsilieka beveik trimis minutėmis – tiek jis pranoko katarietį dienos ruože. Trečias šiandien buvo amerikietis Markas Milleris, o ketvirtas – Ginielis De Villiersas.

Iš lietuvių ekipažų tradiciškai greičiausi buvo Benediktas Vanagas su Sauliumi Jurgelėnu, vairuojantys „OSCar“. Ekipažui diena buvo palyginus sunki, nes, kaip minėjo B.Vanagas, organizatoriai padarė klaidą matuodami trasą, tad realus jos ilgis buvo ne 514, o apie 570 kilometrų. Pati trasa šiandien driekėsi per kopas, o vėliau perėjo į kalnus, kur keliai buvo itin akmenuoti. Vėliau ekipažui teko važiuoti palei Kaspijos jūrą bei kanjonus ir finišuoti smėlėtoje stepėje.

Lenktynininkas minėjo, kad teko sugaišti apie 50-60 minučių laiko, keliskart vaduotis iš klampaus smėlio, streikavo automobilio elektronika bei sugedo sankaba. Tačiau sankabų siunta atvyko kaip planuota, todėl panašių nesklandumų ateityje turėtų nebepasitaikyti.

Antanas Juknevičius su Andrejumi Stepanovu šiandien finišavo iškart už B.Vanago ir S.Jurgelėno ekipažo, o bendrojoje įskaitoje sportininkai su „Bowler“ automobiliu yra trylikti.

Lyderių rikiuotė po šeštojo ruožo atrodo taip:
1. N.Al-Attiyah (Kataras) – „Volkswagen“
2. C.Sainzas (Ispanija) – „Volkswagen“ + 2 min. 56 sek.
3. M.Mileris (JAV) – „Volkswagen“ + 14 min. 42 sek.
4. G.De Villiersas (PAR) – „Volkswagen“ + 17 min. 16 sek.
5. R.Misikovas (Rusija) – „Nissan“ + 3 val. 25 min. 05 sek.
6. I.Kuznecovas (Rusija) – „Mitsubishi“ + 4 val. 06 min. 21 sek.
7. M.Saukans (Latvija) – „OSCar“ + 4 val. 38 min. 57 sek.
8. A.Berkutas (Rusija) – „Mitsubishi“ + 5 val. 02 min. 37 sek.
9. B.Vanagas (Lietuva) – „OSCar“ + 5 val. 07 min. 00 sek.
10. R.Heymannas (Izraelis) – „Mitsubishi“ + 5 val. 54 min. 49 sek.

13. A.Juknevičius (Lietuva) – „Bowler“ + 8 val. 32 min. 45 sek.

Kalbant apie sunkvežimius, nors vienvaldis dienos ruožo karalius buvo Vladimiras Čaginas („Kamaz“), lyderio pozicijas išlaiko jo komandos draugas Firdausas Kabirovas, jau 35 minutėmis lenkiantis olandą Gerardą De Rooy. Nuo pastarojo apie valandą atsilieka dar vienas „Kamaz“ pilotas – Ilgizaras Mardejevas, kuriam tiesiog ant kulnų mina čekas Alesas Lopraisas („Tatra“). Penketuką užbaigia Eduardas Nikolajevas („Kamaz“), o į šeštąją vietą iš devintosios pakilo V.Čagino ekipažas.

Rugsėjo 11-ąją dieną dalyvių karavanas keliaus iš Turkmėnbašio į Balkanabado miestą, tarp kurių numatytas 345 kilometrų ilgio greičio ruožas.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: