(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

2010 m. birželio 3 d., Vilnius. Emocinės paramos tarnybų „Vaikų linija“ ir „Jaunimo linija“ savanoriai-konsultantai dalyvavo paprojekčio „Vaikams ir jaunimui skirtos psichologinės pagalbos telefonu ir internetu plėtra“ metu organizuotuose kvalifikacijos kėlimo kursuose. Seminaruose ir mokymuose naujų žinių įgijo 95 „Vaikų linijos“ konsultantai ir 117 „Jaunimo linijos“ konsultantų.

Vienas iš paprojekčio tikslų buvo užtikrinti emocinės paramos tarnybų esamų savanorių kvalifikacijos bei motyvacijos kėlimą, skatinant juos ilgesnį laiką tęsti savanorystę teikiant kokybiškas konsultavimo paslaugas

„Vaikų linijos“ esamų savanorių-konsultantų kvalifikacija buvo keliama organizuojant atvejų analizės grupes ir išvažiuojamuosius seminarus Dubingiuose, Trakuose. „Vyko paskaitos, diskusijos, teminių filmų peržiūros ir aptarimai. Savanoriai-konsultantai gilinosi į savanorystės prasmę bei svarbą, buvimą komandos dalimi tarnyboje, specifines vaikų ir paauglių konsultavimo temas, pavyzdžiui, patyčių situacijas“, – sako „Vaikų linijos“ vadovė Ivona Suchodolska.

Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Jaunimo linijos“ tarnybų savanoriams taip pat buvo organizuojami kvalifikacijos kėlimo užsiėmimai ir penki išvažiuojamieji seminarai. „Savanoriai gilino žinias, tobulino konsultavimo įgūdžius. Išvažiuojamųjų seminarų metu jie tuėjo galimybę susipažinti su kitų tarnybų savanoriais“, – mokymų naudą pristato „Jaunimo linijos“ vadovas Paulius Skruibis. „Seminarai padėjo motyvuoti savanorius, todėl padaugėjo norinčiųjų tapti savanorių mokytojais, aktyviau įsilieti į emocinės paramos tarnybų veiklas: projektų ruošimą, kitų iniciatyvų įgyvendinimą“, – sako Klaipėdos „Jaunimo linijos“ koordinatorė Indrė Gaudiešiutė.

Projekto metu mokymai buvo organizuojami ir savanorius-konsultantus apmokantiems bei jų darbo kokybę prižiūrintiems „Vaikų linijos“ ir „Jaunimo linijos“ savanorių mokytojams, kurie analizavo savanorių ruošimo, motyvavimo, konsultantų darbo priežiūros klausimus. Siekiant didinti psichologinės pagalbos vaikams ir jaunimui prieinamumą telefonu ir internetu, paprojekčio „Vaikams ir jaunimui skirtos psichologinės pagalbos telefonu ir internetu plėtra“ įgyvendinimo metu taip pat buvo atrinkti ir apmokyti nauji savanoriai konsultantai. Parengiamuosiuose kursuose dalyvavo 58 nauji „Vaikų linijos“ bei 91 „Jaunimo linijos“ savanoriai.

„Vaikų linijos“ konsultantai atsiliepia nemokamu telefono numeriu 8-800-11111 kasdien nuo 11 iki 21 val., „Jaunimo linijos“ konsultantai – nemokamu emocinės pagalbos telefonu 8-800 28888, darbo dienomis nuo 16 iki 7 val., savaitgaliais – visą parą. Internetu savanoriai atsako į laiškus, kuriuos parašo užsiregistravusieji interneto svetainėje www.jppc.lt/draugas („Draugo laiškai“) arba www.vaikulinija.lt („Klausučio šalis“).

“Vaikų linijos” ir “Jaunimo linijos” informacija

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: