Nors didžioji dauguma įmonių šiomis dienomis supranta kas yra SEO ir kaip jį išnaudoti veikloje, tačiau vis dar atsiranda žmonių, kuriems tai išlieka dar neištirta sritimi, keliančią daug klausimų. Kaip gi iš tiesų galima pagerinti verslo rezultatus, pilnai išnaudojant SEO suteikiamas galimybes? Trys pagrindinės naudos, kurias suteikia paieškos sistemų optimizavimas yra:
-
Vartotojų/klientų patirties gerinimas;
-
Pagalba stiprinant prekinį ženklą;
-
Ilgalaikė sėkmė.
1. SEO gerina vartotojo patirtį
Google gan dažnai keičia savo paieškos sistemos algoritmus, stengiantis, kad jie maksimaliai atitiktų vartotojų lūkesčius ir elgsenas. Gebėjimas suprasti tuos pokyčius ir laiku reaguoti į juos, leidžia išlikti „ant bangos“ ir maksimaliai atitikti reikalavimus, leidžiančius būti tarp paieškos lyderių. Dauguma naudojamų Google rodiklių, pastaruoju laiku buvo susieti su vartotojų įtraukimu: išlaikymo trukmė, laikas praleidžiamas svetainėje, peržiūrėtų puslapių skaičius ir užkrovimo laikas. Visi šie rodikliai turi labai didelę reikšmę eiliškumui, kurį Google taiko savo paieškose.
SEO yra daugiau nei tik populiarių raktažodžių paieška ir nuorodų kūrimas. Tai yra ir sugebėjimas pagerinti bendrą vartotojų patirtį, naudojant rekomenduojamas Google technologijas. SEO specialistai, gerai suprantantys tas rekomendacijas ir žinantys, kaip jas išnaudoti verslo labui, leidžia kompanijoms įgyti pranašumą, siekiant geriau suprasti vartotojo elgesį ir atitikti jų lūkesčius. SEO užduotys yra padėti svetainių kūrėjams, dizaineriams ir programuotojams sukurti tvirtą svetainės pagrindą, dar prieš turinį. Tai reiškia, kad daugiau dėmesio kreipiama į tokius rodiklius kaip greitis, atitikimas mobiliems įrenginiams ir duomenų struktūra.
2. SEO padeda stiprinti prekinį ženklą
Be to, kad padeda iš techninės pusės, SEO yra dar ir kanalas reklamai. Didžioji dalis pastangų šioje srityje yra nukreipiama į tam tikros specializacijos autoriteto didinimą. Siekiant, geresnių pozicijų paieškoje, yra svarbu, kad svetainės turinys atitiktų Google algoritmus, o tai reiškia, kad jis turi būti išskirtinis ir orientuotas į tikslinę auditoriją.
Mokėti pritraukti srautą iš daugiausiai lankytojų turinčios svetainės – Google – yra didelis pranašumas. SEO specialistai gerai supranta kokio turinio ieškoma internete ir pasinaudojant tinkamais įrankiais žino kur sutelkti dėmesį. Sukurta turinio strategija, paremta raktiniais žodžiais, leidžia siekti srities ekspertų pozicijos. Kai įmonė dažnai pasirodo paieškose, ji yra pozicionuojama kaip patikimas informacijos šaltinis, kas stiprina prekinio ženklo įvaizdį ir klientų lojalumą.
SEO padeda rasti atsakymus į žmonių paieškas ir leidžia pasiekti naujus vartotojus. Galimybė būti pirmiems eilėje, ir pirmiems gauti galimybę atsakyti į kliento klausimus yra labai vertinga. Jei žmonėms, ieškantiems informacijos, iš pirmo karto patinka jūsų turinys, yra didelė tikimybė, kad jie ten sugrįš.
3. SEO siūlo ilgalaikę sėkmę
Tapimas pirmu numeriu Google paieškose yra labai sunkus darbas, bet rezultatas suteikia labai daug džiaugsmo. Aukštos pozicijos pagal bet kurį raktažodį generuos pastovius srautus tol, kol bus išlaikomos šios pozicijos. Bet patekti tarp lyderių su tokiais raktažodžiais yra ganėtinai sudėtinga užduotis. Būtent todėl yra svarbu atkreipti dėmesį į mažiau populiarias paieškas ir taip atrasti galimybes, kurias praleidžia kiti. Tokiu būdu, jūs galėsite ilgą laiką generuoti pastovų klientų srautą nesusiduriant su didele konkurencija. Šioje užduotyje padeda supratimas, kaip sukurti įtraukiantį turinį. Organinės paieškos rezultatų neįmanoma nupirkti, be to žmonės jais labiau pasitiki, nei mokamais rezultatais.
Kiekvienai organizacija SEO suteikia didžiulę naudą, nes reikalauja visiško supratimo rinkos, klientų ir nuosavos komandos. Organinė paieška gali būti vieta, kur pirmą kartą susitinka klientai ir prekinis ženklas. Po tokio pirmo kontakto yra galimybė pajungti ir kitus kanalus, tokius kaip socialiniai tinklai ir naujienlaiškiai.
Užsakymo Nr. KMC200041