Organizatorių archyvo nuotr.

Savaitė prasideda – o kartu prasideda ir naujų pasiūlymų medžioklė. Nebūtinai internete, tarp iššokančių langų ar sekant į el. paštą siunčiamas reklamas. Nuolaidos taip pat randamos ir popieriniuose ar skaitmeniniuose reklaminiuose leidiniuose, kuriuos varto su tuo pačiu ritualu, kaip rytinę kavą. Bet ar tikrai jie padeda sutaupyti ir yra naudingi siekiantiems išleisti mažiau?

Kaip reklaminiai leidiniai keičia apsipirkimo įpročius?

Reklaminiai leidiniai veikia kaip tylūs savaitės gidai – informatyvūs, struktūruoti, vizualiai aiškūs. Jie leidžia pirkėjams greitai įvertinti, kas iš tiesų verta dėmesio. Be to, jie skatina planuoti – o planavimas yra viena pagrindinių taupymo strategijų.

Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai tik parduotuvių reklama, jų vertė slypi būtent tame – informacijoje. Galite peržvelgti kelis skirtingus leidinius ir iš karto susidaryti vaizdą, kuriame prekybos tinkle tuo metu vyrauja geriausios nuolaidos, o kur verta palaukti. Tokia apžvalga reikalauja vos kelių minučių, bet padeda išvengti impulsyvių pirkinių ir netikėtų išlaidų.

Norite peržvelgti naujausius reklaminius leidinius – jie pasiekiami vos keliais paspaudimais, be registracijos ar prisijungimų.

Akcijų leidiniai – tikroji vertė ne tik kainose

Kartais manoma, kad akcijų leidiniai skirti tik vyresnio amžiaus žmonėms, kurie skaičiuoja kiekvieną centą. Tačiau tai – mitas. Šiandien leidinius naršo tiek jaunos šeimos, tiek studentai, tiek žmonės, vertinantys sąmoningą vartojimą. Kodėl? Nes tai tiek pigesnės prekės, tiek ir būdas nepasimesti tarp šimtų pasirinkimų.

Be to, akcijų leidiniai dažnai atskleidžia ne tik tai, kas „pigu“, bet ir tai, kas „nauja“ – nauji prekių ženklai, riboto leidimo produktai, sezoniniai pasiūlymai. Taigi, parduotuvių leidiniai padeda atrasti naujus favoritus.

Daugelis parduotuvių leidinių taip pat skirti tam tikroms šventėms bei įvykiams: Velykoms, Rugsėjo 1-ajai, Kalėdoms ar grilio sezonui. Jie padeda pasiruošti šventėms iš anksto, kai kainos dar nespėjo „pakilti“. Ir tai – dar vienas protingo pirkimo įrankis.

Parduotuvių leidiniai – paprasti, bet veiksmingi

Kodėl žmonės vis dar pasitiki parduotuvių leidiniais? Nes jie paprasti. Juose nėra informacinio triukšmo. Nėra manipuliacijų. Tik aiškiai išdėstyti pasiūlymai, su konkrečia kaina, data ir aprašymu. Be ilgų paaiškinimų ar smulkaus šrifto.

Svarbu tai, kad dauguma leidinių leidžiami vienu metu visame tinkle. Tai reiškia, kad klientas, nepriklausomai nuo miesto ar rajono, gali rasti tokį patį pasiūlymą. Tai sukuria pasitikėjimą, leidžia planuot efektyvų apsipirkimą, visos savaitės meniu ar net mėnesio biudžetą.

Norėdami sužinoti, ką šiuo metu siūlo konkretus prekybos tinklas, atsiverskite naujausią reklaminį leidinį – jame visos nuolaidos pateiktos vienoje vietoje, todėl neteks apsisunkinti papildomomis paieškomis.

Partnerio turinys

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: