Pareigūnai dar kartą bando gauti informacijos iš garso įrašymo mechanizmo katastrofą Egipte patyrusiame keleiviniame lėktuve, kai ankstesnis jų mėginimas dėl prietaiso apgadinimo patyrė nesėkmę.
Vokietijos aviacijos katastrofų tyrimų federalinio biuro atstovas Germoutas Freitagas (Germoutas Freitagas) sakė, kad skrydžio duomenų įrašus buvo bandoma iššifruoti antradienį, tačiau kol kas tyrimo rezultatai nepaskelbti.
Pasak jo, lėktuvo pilotų kabinoje buvęs garso įrašymo prietaisas negalėjo būti iš karto patikrintas, nes buvo apgadintas, tačiau trečiadienį tyrėjai bandė toliau.
Tyrime dalyvauja du vokiečių ekspertai, kadangi lėktuvas buvo pagamintas Vokietijoje, ir du ekspertai iš Prancūzijos, kur buvo statomas laineris.
Lėktuvui sudužus šeštadienį virš Egipto Sinajaus pusiasalio, žuvo visi 224 juo skridę žmonės.
Artimieji jau atpažino 33 katastrofos aukų palaikus, sakė trečiadienį Sankt Peterburgo vicegubernatorius Igoris Albinas per telekonferenciją.
Nepaprastųjų situacijų ministras Vladimiras Pučkovas informavo, kad Egipto pareigūnai išplėtė lėktuvo liekanų paieškos zoną iki 40 kvadratinių kilometrų.
Rusijos pareigūnai kol kas neskelbia nelaimės priežasties, sakydami, kad dar vyksta tyrimas.
Du JAV pareigūnai antradienį sakė naujienų agentūrai “The Associated Press”, kad iš JAV palydovo orbitoje gautas vaizdas, rodantis lėktuvo viduje pasireiškusį karščio pliūpsnį, po kurio lėktuvas ėmė kristi.
Toks infraraudonojo spinduliavimo įvykis gali reikšti įvairius dalykus: ir bombos ar sugedusio variklio sprogimą. Vienas minėtų pareigūnų, kalbėjęs anonimiškai, nes nesąs įpareigotas bendrauti su žiniasklaida, sakė, kad raketos smūgis į “Metrojet” (“Kogalymavia”) lėktuvą yra atmestinas, neaptikta ir variklio degimo požymių.
Kai kurie aviacijos ekspertai anksčiau spėjo, kad būtent bombos sprogimas yra labiausiai tikėtina versija, o kiti priminė 2001-aisiais buvusį atvejį, kai tam pačiam “Metrojet” lėktuvui nerangiai tupiant buvo apgadinta uodega. Gali būti kad po to ši lėktuvo dalis nebuvo patikimai sutaisyta.