(c) KaunoŽinios.lt archyvo nuotr.

„Kaunas. Tai – mano miestas, nesvarbu, kur būčiau“. Šį užrašą gali išvysti didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai.

Prieš daugiau kaip metus Kauno miesto savivaldybė buvo paskelbusi socialinės reklamos konkursą. Jį laimėjo dizainerė Monika Vilčinskienė. Ji pripažinimo susilaukė už Kauno, kaip šiuolaikinio miesto, įvaizdžio kūrimą. Dizainerė konkursui pasiūlė socialinės reklamos ciklą „Kaunas. Tai – mano miestas, nesvarbu, kur būčiau“.

M. Vilčinskienės kurtose reklamose žinomos Kauno vietos vaizduojamos šalia Čikagos dangoraižių, Egipto piramidžių, Niagaros krioklio krantų, Venecijos gondolų ar Indijos Tadž Mahalio šventyklos.

„Šiai reklamai mes suteikėme socialinės reklamos statusą. UAB „Clear Channel Lietuva“ ją pasirinko savo stendams visoje Lietuvoje“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Miesto įvaizdžio ir turizmo skyriaus vyriausioji specialistė Jūratė Baniulienė.

Socialinė reklama jau buvo skelbiama Kaune, šiuo metu skelbiama Panevėžyje, ją išvys Vilniaus ir Šiaulių ir Klaipėdos gyventojai.

„Tikrai puiku, kad Kauno vaizdai pasirodė ne tik Kaune, bet ir kituose Lietuvos miestuose. Man tai buvo labai netikėta“, – sakė M.Vilčinskienė.

Anot dizainerės, turistai mielai perka jos išleistus atvirukus šia tema. „Iš viso išleidau 15 tūkstančių atvirukų, maždaug pusė jau išpirkta. Manau, kad juos perka tie, kurie supranta humorą“, – sakė M.Vilčinskienė.

„Clear Channel Lietuva“ atstovas Tomas Meleška teigė, kad bendrovė, neturėdama jokių komercinių pasiūlymų reklamuoti prekes ar renginius, nusprendė tuščiuose stenduose patalpinti socialinę reklamą.

„Sprendimas kituose miestuose reklamuoti kitą miestą nėra visiškai naujas. Anksčiau taip kituose miestuose buvo reklamuojamas Vilnius ir Panevėžys“, – sakė T.Meleška.

M.Vilčinskienė šių metų sausį buvo apdovanota kaip įsimintiniausia 2008 metų Kauno menininkė, šį titulą pasidalinusi kartu su architektu Eugenijumi Miliūnu.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: