(c) Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pajėgumams didinti numatoma gerinti uosto privažiavimo kelius, tobulinti ir gilinti įplaukos bei laivybos kanalus, tolesnei uosto plėtrai parengti ilgalaikę (iki 2030 metų) Klaipėdos uosto plėtros programą. Šiuos klausimus aptarė susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio vadovaujama Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo taryba.

„Klaipėdos uostas šiemet sparčiai gerina veiklos rodiklius, pirmojo pusmečio duomenys rodo nuolatinį krovinių krovos augimą ir keleivių srauto didėjimą. Siekdami ir toliau didinti uosto pajėgumus bei konkurencingumą, ypatingą dėmesį skirsime uosto plėtrai, jo techninėms galimybėms priimti kuo didesnio tonažo laivus, uosto bendrovių veiklos sąlygų gerinimui“, – sakė susisiekimo ministras E. Masiulis.

Artimiausiuose uosto planuose – įplaukos ir laivybos kanalų gilinimo bei platinimo darbai, kurie sudarys sąlygas uoste aptarnauti 13–13,5 m grimzlės laivus. Šiuo metu žemsiurbėmis valomas išorinis įplaukos kanalas, kitus įplaukos kanalo tobulinimo darbus numatoma baigti 2011 m. antrąjį pusmetį. Antrajame darbų etape planuojama iki 14,5 m pagilinti bei paplatinti laivybos kanalą. Rengiantis šiems darbams, išnagrinėti penki kanalo gilinimo variantai, atliktas jų palyginimas pagal galimą poveikį aplinkai.

Esminiai sprendimai dėl tolesnės uosto plėtros paaiškės parengus kompleksinę ilgalaikę (iki 2030 metų) Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros programą. Šiuo metu baigiama rengti šios programos techninė užduotis. Ilgalaikę programą numatoma parengti ne vėliau kaip iki 2012 m. rugpjūčio mėnesio.

Uosto tarybos posėdyje taip pat aptarti uosto privažiavimo kelių gerinimo, krantinių statybos darbai, mažųjų ir pramoginių laivų prieplaukos statybos planai. Numatoma, kad ši prieplauka bus statoma jau kitais metais ir pradės veikti 2012-aisiais.

LR Susisiekimo ministerijos informacija

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: