Lietuvos Marketingo asociacija (LiMA) kviečia į tradicinę marketingo specialistų konferenciją „LiMA Day Kaunas 2011“, kurios metu:

pranešimai apie naujausias marketingo komunikacijos tendencijas, diskusijos su akademinio ir verslo pasaulio atstovais bei Algimanto Čekuolio įžvalgos apie derybų meną.

Renginys vyks „Žalgirio“ arenoje (Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas), spalio 20 d. Bilietai ir daugiau informacijos apie renginį: www.bilietai.lt

Renginio programa:

12.30–13.00, – Dalyvių registracija (kava, arbata).

13.00–14.00, – Tema: Paieškos sistemų įtaka verslui: sėkmės istorijos ir kelias iki jų.

Šiandien nė vienas rimtas tinklalapių kūrėjas nepasiūlys sprendimo be SEO. Dažniausiai šis trumpas žodelis reiškia tik ilgo kelio į „Google“ sąrašų viršų pradžią, todėl šis pranešimas atskleis šios srities virtuvės užkulisius ir paneigs egzistuojančius mitus. Pažadame – bus realių istorijų, tiek iš tradicinio, tiek iš el. verslo. Pranešime bus apžvelgiama:

– kas tas SEO?

– kokia SEO nauda verslui?

– kodėl SEO sudėtinga?

– kaip padaryti SEO įmanoma?

Pranešėjas: Tomas Ignatavičius, UAB „Net Frequency“, SEM/SEO paslaugų vadovas.

14.00–14.30, – Kavos pertraukėlė.

14.30–15.30, – Tema: Vartotojai vėl tapo žmonėmis: B2P komunikacija.

Kažkada reklama buvo tiesiog informavimo apie prekių ar paslaugų savybes priemonė. Vėliau ji ėmė kurti ryšius su vartotojo gyvenimu.

Dar vėliau – su pačiu vartotoju. O netolimoje praeityje ėmė siekti pavergti vartotojo sąmonę. Deja, užmiršo patį vartotoją ir jo poreikius. Deja, vartotojas tą ėmė suprasti anksčiau už pačius prekių ženklus. Taigi, kas vyksta šiandien ir ko galime pasimokyti iš kitų?

Pranešėjas: Andrius Verseckas, reklamos agentūros LOWE AGE kūrybos direktorius.

15.30–15.45, – Kavos pertraukėlė.

15.30–16.30, – Tema: Komunikacijos mitai ir metaforos.

– Masiškumo mitas: šiuolaikiniai medijų galios persvarstymai

– Virtualybės iššūkiai: tradicijų, vertybių ir normų atgimimai tinkluose

– Sugrįžimai: ritualai ir autentiškos patirtys komunikacijoje

Pranešėja: Auksė Balčytienė, VDU profesorė.

16.30–16.45, – Kavos pertraukėlė.

16.45–18.00, – Tema: Derybų menas.

Pranešėjas dalinsis asmeninės patirties pavyzdžiais, pateiks istorinius faktus. Nes būtent faktai, pasak Algimanto, yra svarbiausia. Nuomonę tegul susidaro pats žiūrovas.

Pranešėjas: Algimantas Čekuolis, žurnalistas, rašytojas, keliautojas.

18.00–19.00, – Renginio užbaigimas, įspūdžių aptarimas, pasidalinimas patirtimi. Vieta: „Žalgirio“ arenos amfiteatras (Karaliaus Mindaugo per. 50, Kaunas).

Apie pranešėjus:

Tomas Ignatavičius – Per 10 metų darbo SEO specialistu Tomui teko optimizuoti itin konkurencingus projektus .com rinkoje, tad jo patarimai neįkainojami tiek jau veikiančiam, tiek naujai besikuriančiam tinklalapiui. Pastaruoju metu jis specializuojasi el. komercijoje, padėdamas Lietuvos ir užsienio įmonėms siekti kuo didesnių pardavimų internete. Dirba SEM/SEO paslaugų vadovu UAB „Net Frequency“ (NFQ).

Andrius Verseckas – reklamos agentūros LOWE AGE kūrybos direktorius. Dešimt metų su rinkodara ir komunikacija: nuo korporatyvinių koridorių iki akademinės veiklos, konsultacijų verslo ir kūrybinės industrijos. Reklamos festivalių žiuri narys ir dalyvis, turi keletą apdovanojimų. Tiki, kad visur svarbiausia turėti viziją ir nepamiršti intuicijos. Mėgsta viską mokėti.

Auksė Balčytienė – VDU profesorė, tyrinėjanti šiuolaikinių medijų kaitą kaip atsaką į modernaus gyvenimo iššūkius. Yra svarbiausių tarptautinių komunikacijos ir medijų tyrimų organizacijų narė (ICA, IAMCR, ECREA), aktyviai dalyvauja nevyriausybinės EuroMediaGroup organizacijos veikloje, yra ECREA asociacijos specializuoto tinklo Centrinei Europai viena įkūrėjų ir dabartinių vadovų, jos mokslinių ir praktinių interesų rate – komunikacijos profesionalėjimo, komunikacinių kultūrų, ir medijų modernėjimo analizė ir lyginamieji tyrimai.

Algimantas Čekuolis – Žurnalistas, rašytojas, keliautojas, jam priklauso du neoficialūs pasaulio rekordai:

– Jo redaguojamas (1986-2002) savaitraštis „Gimtasis kraštas“, skaičiuojant proporcingai gyventojų skaičiui, buvo didžiausio tiražo laikraštis pasaulyje – iš 3,5 milijono Lietuvos gyventojų savaitraštį prenumeravo ir pirko 350 000 žmonių. Proporcija – 1:10, tokios nepasiekė netgi „New York Times“ ar „Ženmin Žibao“;

– Jis vyriausias amžium profesionalus laidų vedėjas pasaulyje;

ir šių žodžių neužtenka apibūdinti tokiai įvairialypei asmenybei, kaip Algimantas Čekuolis.

Lietuvos Marketingo asociacijos informacija

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: