Dėl vagysčių, gaisrų ar kitokių nelaimių praradę buities bei elektronikos techniką, draudėjai galės visus rūpesčius dėl technikos pakeitimo patikėti draudimo bendrovei. Tokią paslaugą savo klientams pradėjo siūlyti  „Lietuvos draudimas“, ja galės naudotis visi „Lietuvos draudimo“ privatūs ir verslo klientai. Naują techniką tieks konkursą laimėjęs bendrovės partneris – “Topo centras”

„Nauja paslauga padės mums geriau įgyvendinti sau keliamą tikslą užtikrinti, kad įvykstančios nelaimės į klientų gyvenimus įneštų kuo mažiau sumaišties, laiko ir lėšų praradimų. Dabar žengiame dar vieną žingsnį ta linkme – draudimas saugos ne tik nuo finansinių nuostolių, bet ir nuo prarasto turto pakeitimo rūpesčių, laiko praradimo“, – sakė „Lietuvos draudimo“ Turto didelių žalų skyriaus vadovas Darius Kačinskas.

Draudėjas galės pasirinkti – per kelias dienas gauti draudimo išmoką ar prarastą techniką. Antruoju atveju visus organizacinius rūpesčius perims draudikai. „Topo centras“ „Lietuvos draudimui“ pateiks pasiūlymą dėl konkrečių technikos modelių, o draudikams jį suderinus su klientu, pristatys užsakytą techniką jam į namus ar į biurą.

Pasak D. Kačinsko, bendradarbiaudamas su „Lietuvos draudimu“ „Topo centras“ techniką siūlys ypač palankiomis kainomis, todėl tikėtina, kad nemaža dalis klientų pasinaudos proga įsigyti geresnę, nei turėta, techniką. Tokiu atveju klientams reikės sumokėti tiktai kainos skirtumą.

„Lietuvos draudimo“ klientams mūsų siūlomos kainos tikrai turėtų tapti rimta paskata turtą ištikusią nelaimę panaudoti geram tikslui ir pagerinti savo gyvenimo ar darbo sąlygas, pavyzdžiui, rinktis modernesnę energiją taupančią techniką“, – sakė „Topo centro“ komercijos direktorius Andrius Čekanavičius.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: