Parodos g. ir A. Juozapavičiaus pr. rastas istorinis grindinys yra saugus. Žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija apie masiškai vagiamą grindinį neatitinka tikrovės.
Praėjusių metų vasarą pradėję A. Juozapavičiaus pr. rekonstrukciją, kelininkai atrado XIX a. grindinį. Analogiškas radinys buvo aptiktas ir prieš beveik mėnesį pradėjus Parodos g. rekonstrukciją.
„Nors pavienių bandymų pavogti autentišką grindinį buvo, visi jie buvo užfiksuoti, o įtariamieji atsidūrė policijos rankose. Po šių incidentų tiek Parodos g., tiek ir A. Juozapavičiaus pr. buvo dar labiau sustiprinta apsauga, todėl apie jokias masines vagystes negali būti net kalbos”, – teigė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Pasak A. Juozapavičiaus pr. dirbančios bendrovės „Kauno tiltai” statybos vadovės Jolantos Varkalienės, visas istorinis grindinys, rastas šioje gatvėje, jau yra išardytas.
„Didžioji dalis grindinio yra išvežta saugoti į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą. Likusi dalis, kurią mes naudosime klodami įvažiavimus į A. Juozapavičiaus pr., yra sudėta vienoje vietoje ir visą parą saugoma, – pasakojo J. Varkalienė. – Visas A. Juozapavičiaus pr. rastas istorinis grindinys buvo inventorizuotas. Dokumentuose užfiksuota, kad jokio trūkumo nėra”.
Parodos g. rekonstrukciją vykdančios bendrovės „Fegda” darbininkai gatvėje iš viso rado 3083 kv. m. istorinio grindinio. Beveik 1500 kv. m. grindinio jau yra išardyta ir išvežta saugoti į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo teritoriją.
„Likusios dalies grindinio mes kol kas ardyti negalime, nes tą plotą naudojame kaip privažiavimo kelią mūsų technikai. Dienomis Parodos gatvėje vyksta intensyvūs darbai, tuo tarpu naktimis teritoriją saugo apsaugininkai. Todėl apie vagystes negali būti jokios kalbos”, – sakė bendrovės „Fegda” Kauno filialo direktorius Oskaras Bardziliauskas.
S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo teritorija, į kurią vežamas istorinis grindinys iš Parodos g. ir A. Juozapavičiaus pr., yra aptverta ir akylai saugoma.