KaunoZinios.lt archyvo nuotr.

Jau seniai norėjau apie tai pakalbėti. Tik nežinau kaip tai tiksliai įvardinti ar tai „diagnozė Kaunas“ ar šio mechanizmo veikimas tinka visai šaliai. Taigi lietuviško biznio, liežuvis neapsiverčia to vadinti verslu, ypatumai  PC „Mega“ įsikūrusiame kinų – japonų virtuvės restorane „Gan bei“ atsiskleidžia visu gražumu.

Iš pradžių, tik atidarius restoraną ar kavinę Kaune dažniausiai viskas būna tiesiog puiku. Aptarnavimas, maisto kokybė tiesiog be priekaištų. Vėliau, praėjus tam tikram laikui į savininko širdį palengva ima smelktis godumas. Iš pradžių pakeliamos patiekalų kainos, vėliau, tarsi to būtų negana, begėdiškai imamas mažinti porcijos dydis. Sunku kažką pozityvaus pasakyti apie užeigą, kurioje pats personalas porcijas skirsto ne į mažas ir dideles, kaip priimta visame civilizuotame vakarų pasaulyje, bet į mažas ir normalias.

Patiekalų kokybė tiesiog spaudžia ašaras. Norisi daužyti į stalą bateliu ir šaukti – kur tas senasis gerasis „Gan bei“, kuriame su malonumu leisdavau laiką prieš kelis metus?! Keptuose baklažanuose karamelės padaže neįtikėtinai perlenkta su imbiero kiekiu, tuo tarpu pagrindinis patiekalas, vištiena su medaus padažu, apskritai neatlaiko kritikos. Atrodo, kad į keptuvę skurdžiai primesta vištos odelių su stambiai pjaustytais svogūnais ir pastarųjų gerokai daugiau nei taip vadinamos vištienos. Vienintelis dalykas ko buvo pakankamai tai basmati ryžių. Jiems jokių priekaištų neturiu. Tikriausiai dar kelerius metus sapnuose mane lankys pragariški vaizdiniai, kaip turėjo atrodyti mažos šios įstaigos porcijos. Kas būtų jei būčiau užsisakiusi jas? Dar vienas klausimas: ar apie maistą, kuris atnešamas praėjus keturioms minutėms po užsakymo galima sakyti ką tik paruoštas? Spręskite patys. Tiesiog stebina, kuomet išdėsčius konkrečius pageidavimus maistas patiekiamas taip greitai ir visiškai į juos neatsižvelgiant.

Už ką restoraną „Gan bei“būtų galima pagirti, tai malonus, praktiškai nepriekaištingas aptarnavimas. Sklinda daugybė istorijų apie tai kaip ten muštruojamas personalas ir jos matyt ne be pagrindo. Tarkim ir šį kartą pasiskundus maisto kokybe padavėja bent jau maloniai pasiūlė pritaikyti nuolaidą. Tačiau kaip telkiant tokį dėmesį aptarnavimui, kuris tarsi rodytų savininkų neabejingumą verslo procesui bei rezultatams,  galima leisti košmarą virtuvėje man visiškai nesuprantama. Gal būt verslininkams vertėtų užduoti sau klausimą, kodėl šventinę dieną „Gan bei“ dažnai būna apytuštis, nors aplinkinės užeigos knibžda lankytojais? Sakau nuoširdžiai, man kaip ištikimai „Gan bei“ fanei norėtųsi, kad restoranas įgautų antrąjį ar trečiąjį kvėpavimą ir kad užsukus sekantį kartą įspūdžiai būtų bent kiek geresni. Taigi įvertinimas.

Maistas: rašau 1, nes buvo tiesiog klaiku. Kitų kategorijų įvertinimai bus geresni, bet po velnių, čia gi pagrindinis restorano vertinimo aspektas!

Aptarnavimas: galima drąsiai vertinti 4 ir tai sakau remdamasi ne vienkartiniu stebėjimu.

Muzika ir aplinka: praktiškai jokių priekaištų 4

Verta aplankyti: jei vengiate šurmulio ir maistas jums ne esminis faktorius 2

Galutinis įvertinimas:

 

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: