(c) Kaunas.lt archyvo nuotr.

Vasario 2-ąją posėdžiavusi Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija nagrinėjo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus paruoštas viešojo transporto judėjimo schemas, kuomet bus rekonstruojamos Parodos bei K. Petrausko gatvės.

Sausio 20 dieną Kauno miesto savivaldybės taryba pritarė projektui dėl troleibusų kontaktinio tinklo statybos Parodos ir K. Petrausko gatvėse. Pradėjus įgyvendinti šį projektą, mieste reikės perskirstyti viešojo transporto srautus, nes autobusai nebegalės važiuoti Parodos ir K. Petrausko gatvėmis.

„Vienu metu lygiagrečiai bus atliekami keli projektai, kurių metu ne tik bus tvarkoma Parodos gatvės ir tiesiama troleibuso linija, bet ir tvarkoma K. Petrausko g. iki Radvilėnų pl. Todėl bus toks etapas, kuomet šiomis gatvėmis eismas bus negalimas. Mūsų skyrius jau dabar ruošia galimas viešojo transporto judėjimo schemas, kad eismas būtų nukreiptas šalia esančiomis gatvėmis, galbūt kai kur įrengiant laikinus šviesoforus. Tiksliai pasakyti, kaip pasikeis eismas, dar anksti“, – pasakojo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Projekto įgyvendinimui, vadovaujantis parengtu techniniu projektu, reikės 3,78 mln. litų, iš kurių 2,59 mln. litų būtų skirta iš ES.

Siekiant nutiesti troleibusų kontaktinį tinklą, jis būtų montuojamas ant metalinių, cinkuotų aštuonbriaunių atramų nuo Utenos gatvės, Savanorių pr. sankryžos, K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto prospekte sujungiant su esamu tinklu. Taip pat bus rekonstruojama Parodos g. dalis, įrengtos gatvės apšvietimo atramos, viso 118 vienetus, ant kurių bus galima kabinti ir troleibusų kontaktinį tinklą.
Pradėjus projekto įgyvendinimo visus darbus, lygiagrečiai bus įgyvendinami dar 4 projektai, kurių metu bus tvarkoma Parodos g, Vydūno al., K. Petrausko g, taip pat atnaujinamas šių gatvių apšvietimas. Bendra šių projektų suma bus apie 10 mln. litų

Naujienos iš interneto

Sponsored video

Taip pat skaitykite: