Blogiausius laikus savo veiklos istorijoje išgyvenančiai bendrovei “Orlen Lietuva” mažinant gamybos apimtis, “Lietuvos geležinkelius” ir Klaipėdos uostą nuo nuostolių gelbsti aktyvesnis baltarusiškų trąšų vežimas.
Tačiau analitikai perspėja, kad šios ir kitos su naftos gabenimu susijusios valstybės valdomos įmonės turėtų aktyviau ieškoti būdų kiek įmanoma labiau diversifikuoti veiklą ir plėsti klientų portfelį, trečiadienį rašo dienraštis “Verslo žinios”.
Pasak valstybės kontroliuojamų įmonių Valdymo koordinavimo centro laikinojo vadovo Mariaus Bario, toliau mažėjanti naftos ir jos produktų krova “Klaipėdos naftos” ir Būtingės terminaluose gali neigiamai paveikti ir Klaipėdos uosto finansinius rezultatus, jei nepavyktų visiškai kompensuoti šio mažėjimo didinant kitų tipų produktų krovą.