Kaune esantį prekybos miestelį „Urmas“ žino beveik pusė, o jame lankosi ketvirtadalis visų Lietuvos gyventojų ir beveik 90 proc. kauniečių. Tai rodo visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa.

Šių metų rugsėjo 4–9 dienomis atlikto tyrimo duomenimis prekybos miestelį „Urmas“ žino 46,6 proc. visų Lietuvos gyventojų ir 99,3 proc. kauniečių. Tik Kaune esančią prekyvietę žino ir daugiau kaip trečdalis vilniečių – 33,8 proc.

Prekybos miestelyje bent kartą yra lankęsi 88,7 proc. kauniečių ir 24,7 proc. visų Lietuvos gyventojų. „Urmas“ pritraukia panašų skaičių lankytojų kauniečių kaip ir didžiausi Kauno prekybos ir pramogų centrai: „Megoje“ yra lankęsi 87,2 proc., o Akropolyje – 90,1 proc. Kauno gyventojų.

Prekybos miestelis lankytojų skaičiumi lenkia kitas didžiąsias Kauno prekyvietes: prekybos centre Molas yra lankęsi 77,3 proc. visų Kauno ir 17,1 proc. Lietuvos gyventojų. Prekybos centre „Savas“ – atitinkamai 70,9 proc. ir 15,3 proc., Žaliakalnio turguje – 68,8 proc. ir 14,6 proc., Šilainių turguje – 58,9 proc. ir 12,6 proc.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: