(c) kaunozinios.lt archyvo nuotr.

Nuo vakar devynių šalies miestų viešojo transporto laukimo stotelių danga išklota žole. Netradicinei reklaminei kampanijai, vykdomai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose bei Utenoje, sukurti panaudota per 600 kv.m. šviežios žolės.

Anot idėjos sumanytojos, AB „Kraft Foods Lietuva” atstovės ir „Milka“ prekės ženklo vadovės Brigitos Migonienės, mintis įgyvendinti būtent tokią reklamos kampaniją kilo siekiant papuošti miestų viešąsias erdves bei rudens pilkumai suteikti daugiau spalvų. Sprendimui įgyvendinti pasitelktas didžiausias šalies lauko reklamos operatorius UAB „JCDecaux Lietuva”.

B. Migonienė viliasi, kad tokią reklamos formą teigiamai įvertins kampanijoje dalyvaujančių miestų gyventojai bei svečiai.

„Siekėme sukurti atsvarą prastam orui ir nuolat apsiniaukusiam dangui – viešojo transporto laukimo stoteles pavertėme mažomis Alpių kalnų, iš kur ir kilęs „Milka“ šokoladas, žalumos salelėmis mieste,“ – sako „Milka“ prekės ženklo vadovė Brigita Migonienė.

„Tai pirmasis toks projektas Baltijos šalyse, išsiskiriantis įgyvendinimo sudėtingumu, kadangi šaltuoju metų laikotarpiu žolė turės būti nuolat prižiūrima ir laistoma. Tikimės, kad žaliosios erdvės ne tik pagyvins miestus, bet ir veiks kaip nuotaiką pakelianti terapija”, – teigia „JCDecaux Lietuva“ marketingo direktorius Baltijos šalims Vadimas Komarskis.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: