© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Pirmadienio vakarą sostinės “Litexpo” rūmuose baigėsi tradicinis Lietuvos žurnalistų autoklubo jau septynioliktus metus iš eilės surengtas konkursas “Metų automobilis 2014”.

Susumavus vertinimo komisijos narių balsus, atiduotus už kiekvieną į finalinį septynetuką patekusį automobilį, paaiškėjo pagrindinės nominacijos nugalėtojas. Susilaukęs 54 balų įvertinimo šįkart triumfavo čekiškas “Škoda Octavia”.

Aidint susirinkusiųjų plojimams Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius metų karaliaus karūną įteikė automobilį importuojančios BĮ UAB ARX vadovui Česlovui Antonovičiui, kuris pasidžiaugė aukštu Čekijos automobilių gamintojų triūso įvertinimu.

“Škoda Octavia” – jau ketvirtasis šio gamintojo automobilis, kurį lydi sėkmė lietuviškuose geriausiojo rinkimuose. 2000 metais varžytuves laimėjo “Fabia”, 2005-aisiais – tokia pat sėkmė lydėjo ir šiemetinio laureato pirmtakę “Octavia”, o 2009 metais geriausiojo karūna pasipuošė čekų flagmanas “Superb”.

Keturis kartus metų automobilio rinkimus Lietuvoje yra laimėję ir “Ford” modeliai.

“Šių metų pavasarį debiutavusi naujosios kartos “Škoda Octavia” siūlo vidutinės klasės privalumus už kompaktiško automobilio kainą. Lyginant su praeitos kartos modeliu, šiemetinio konkurso laimėtojas pastebimai padidėjo ir žavi savo funkcionalumu, moderniais ir taupiais varikliais, novatoriškomis saugumo ir komforto sistemomis bei daugybe “Simply Clever” sprendimų. Be to, naujasis automobilis tapo 102 kg lengvesnis nei jo pirmtakas”, – nuaidėjus renginio finaliniam akordui džiaugdamasis pripažinimu kalbėjo bendrovės rinkodaros ir komunikacijos vadovas Linas Barščevičius.

Jis akcentavo, jog “Škoda Octavia” – vienas populiariausių automobilių ne tik gimtojoje Čekijoje, bet ir Lietuvoje. Ankstesnių laidų “Octavia” visuomet būdavo tarp 5 geriausiai parduodamų modelių.

Naujoji “Octavia” irgi jau įsitvirtino Lietuvos naujų automobilių rinkoje – nuo kovo mėnesio į šalies kelius jau išriedėjo daugiau nei 470 naujos kartos šių automobilių.

Sveikindami bendrovės, pristačiusios konkurso laimėtoją vadovus, daugelis susirinkusiųjų naujajam karaliui linkėjo nemažesnės sėkmės, nei ji lydėjo pernykščio konkursą nugalėtoją, septintosios kartos “Volkswagen Golf”.

Beje, prieš dvi dienas “Škoda Octavia” nominuota ir Latvijos “Metų automobiliu 2014”.

Nuo nugalėtojo atsilikęs tik 8 balais, antrąją vietą užėmė “Nissan Note” – pirmasis net iš keturių japoniškų automobilių, patekusių į finalinį septynetuką.

“Tai pirmasis automobilis Europoje, turintis “Nissan saugos skydo” technologiją, apjungiančią tris pažangias sistemas, kurios veikia kaip išmanusis vairuotojo pagalbininkas, padedantis įvairiose situacijose priimti geriausius sprendimus. Sistemą sudaro išvažiavimo iš eismo juostos, “aklos matymo” zonos įspėjančiosios ir judančių objektų aptikimo sistemos”, – pristatydamas antrosios vietos laimėtoją sakė “Nissan Nordic Europe” komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.

Trečioje vietoje šįsyk liko prancūziškas “Peugeot 308”, kuriam komisijos nariai skyrė 37 balus ir kurio pirmtakas – “Peugeot 307” – laimėjo analogišką konkursą 2002 metais.

Ketvirtoje vietoje liko “Lexus IS 300” (30 balų), penktoje – “Toyota Corolla” (29 balai) ir šeštąją-septintąją vietas pasidalijo “Seat Leon” ir “Mazda3”, surinkę po 27 balus.

Šiemet konkurse dalyvavo 35 automobiliai, kuriuos pastebėjo bei įvertino ne tik žiuri nariai, bet ir automobilistai bei jiems prijaučiantys. Konkurso informacinio partnerio – DELFI naujienų portalo surengtuose “Tautos automobilio 2014” rinkimuose didžiausio portalo skaitytojų palaikymo susilaukė BMW 420.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: