„Neatsiliekant nuo Kardešianų“ 20-jo TV šou plakatas

Kanye West’o psichinės sveikatos krizė, „E!“ finansai ir didelis Kardešianų „godumas“ pinigams buvo veiksniai, nulemiantys „Neatsiliekant nuo Kardešianų“ laidos baigtį.

Šaltiniai teigia, kad Kardešianų šeima „trejus ar ketverius metus“ kalbėjo apie tai „kaip atrodys jų laidos pabaiga“ prieš tai, kai šią savaitę „numetė bombą“, kad serialas baigsis po 20 sezonų. „Tai jau turėjo įvykti seniai”, – sakė jie.

Bet mums sakoma, kad reikalai iškilo dėl daugelio veiksnių, įskaitant Vesto psichinės sveikatos kovas.

Vidiniai asmenys teigė, kad Kim Kardešian jau turėjo abejonių dėl Vesto ligos atskleidimo žiūrovams. Ji neseniai maldavo „žiniasklaidos ir visuomenės turėti atjautos ir empatijos“ per paskutinius jo priepuolius – siužetinių linijų sukūrimas aplink ligą būtų buvęs veidmainiškas. Vesto laidos palikimas – jie galėjo tai padaryti kaip laidos prodiuseriai – tačiau gerbėjai jaustųsi apgauti.

Tuo tarpu „E!“ patronuojanti įmonė „NBCUniversal“ finansiškai nukentėjo nuo COVID, o „E!“ ką tik prarado kitą pavyzdinę laidą „E! News“, – ekonomikos nuosmukyje. (Jį pakeitė „Daily Pop“ ir „Nightly Pop“, o „E! News“ prekės ženklas lieka internete.)

Šaltiniai teigia, kad kai Kardešianai praeityje norėdavo pasitraukti, „E!“ sugebėdavo pasiūlyti vis didesnius čekius, kad juos sugrąžintų – tačiau šį kartą jų „kišenės“ nėra tokios gilios.

2017 m. šeima atnaujino sutartį su „E!“ iki 2020 m. už 100 milijonų dolerių, ir teigiama, kad jie, nepaisant ekonomikos nuosmukio, norėjo gauti dar daugiau.

Tuo pačiu metu laidos, kurios sezono premjera 2010 m. surinko 5,8 mln. žiūrovų, naujausiam epizodui pritraukė tik 1,6 mln. žiūrovų – galbūt tai sumažino tinklo motyvaciją išleisti daugiau grynųjų.

Kitas veiksnys: šaltiniai teigė, kad maždaug pastaruosius ketverius metus laida buvo svarbesnė šeimai kaip platforma reklamuoti savo daugybę produktų ir pritraukti naujų potencialių klientų, o ne kaip savarankiškas pajamų šaltinis. Be to, šeimos socialinės žiniasklaidos stebėjimai dabar pasiekia daug daugiau „akių“ nei pati laida – taigi jie mažiau pririšti prie „E!“ kaip rinkodaros mašina.

„E!“ atstovai atsisakė komentuoti, o Kardešianų atstovas nieko neatsakė.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: