© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Mėgstamiausias prekių ženklas lietuviams trečius metus iš eilės -pasaulinis lyderis “Google”, iš lietuviškųjų – “Maxima”, o didžiausio proveržio laurai per šiuos metus atitenka pernai duris Lietuvoje atvėrusiai “Ikea”, rodo visose Baltijos šalyse atliktas “DDB Brand Capital 2014 m.” prekių ženklų tyrimas.

Kaip “Verslo žinioms” sakė “DBD Vilnius” klientų aptarnavimo vadovė Dovilė Dovidavičiūtė, iš Lietuvoje tirtų daugiau nei 300 prekių ženklų net 200 per metus prarado po didesnę ar mažesnę dalį gerbėjų.

Tyrimo duomenimis, “Google” prekės ženklą mėgsta 59,7 proc., o “Maximos” – 40,7 proc. apklaustųjų.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: